loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ Mp3 بهونه مجتبی اس اچ,    دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش از مجتبی اس اچ,    دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش که

حسین بازدید : 345 یکشنبه 24 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ Mp3 بهونه مجتبی اس اچ
,    دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش از مجتبی اس اچ
,    دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش که تو تاریکی میموندش
,    مجتبی اس اچ بارون
,    اهنگ Mp3 مجتبی اس اچ
,    اهنگهای قدیمی مجتبی اس اچ
,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی اس اچ بازم دلم گرفته
,    دانلود فول البوم جدید مجتبی اس اچ
,    مجتبی اس اچ و امیر قیامت
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

♫♫ زندگیم واست بهونه ست
عشقم به تو بهونه ست
دیگه نمی خوام با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
زندگیمواست بهونه ست
عشقم به تو بهونه ست
دیگه نمی خوام با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
تو عشقم بودی,واسه من
گذاشتی مهربونی,واسه من
حالا داری میری و کم میشم
ازم نخواه از عشقت پرت بشم
زندگیم واست بهونه ست
عشقم به تو بهونه ست
دیگه نمیخوام با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
زندگیم واست بهونه ست
عشقم به تو بهونه ست
دیگه نمیخوام با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
تو عشقم بودی,واسه من
گذاشتی مهربونی,واسه من
حالا داری میری و کم میشم
ازم نخواه از عشقت پرت بشم
زندگیم با تو بهونه ست
عشقم به تو بهونه ست
دیگه نمی خوام با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
زندگیم با تو بهونه ست
بهونه ست
بهونه ست
دیگه نمی خوام با من باشی
با من باشی
باید بری از جلو چشام گم شی
ممنونم از عشقی که داری
مدیونم به این حس که داری
می بوسم اون دستای پاک تو
هستم عزیزم خاک پای تو

 

http://muzicir.com

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 2:16 - 1.3 MB







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 بهونه مجتبی اس اچ دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش از مجتبی اس اچ دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش که تو تاریکی میموندش مجتبی اس اچ بارون اهنگ Mp3 مجتبی اس اچ اهنگهای قدیمی مجتبی اس اچ دانلود آهنگ Mp3 مجتبی اس اچ بازم دلم گرفته دانلود فول البوم جدید مجتبی اس اچ مجتبی اس اچ و امیر قیامت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو