loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی تو که میدونی,    ریمیکس اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خنده من,    دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 خنده من تو عکس تو,    اهن

حسین بازدید : 246 یکشنبه 24 آذر 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی تو که میدونی
,    ریمیکس اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خنده من
,    دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 خنده من تو عکس تو
,    اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی من توروتومن
,    مجتبی دربیدی خنده من ریمیکس
,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی
,    دانلود ریمیکس خنده من تو عکس تو
,    ریمیکس اهنگ Mp3 خنده ی من تو عکس تو
,    خنده من تو عکس تو ریمیکس
,    دانلود آهنگ
,   

https://tabanmusic.com/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%D9%85%D9%86/

 

متن آهنگ خنده ی من مجتبی دربیدی

خنده من تو عکس تو

پیرهن من و عطر تو

با تو رو دور دلبری میفته دل من دست تو
موی پر از تاب و پیچ

یه قلب که شده با تو گیج

من و تو و تو و دل من جلوییم از همه چهار به هیچ
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

بذار بگم میخوامت راحت
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

جونمم میذارم واست
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

بذار بگم میخوامت راحت
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

جونمم میذارم واست

تورو میخوام هرطوری چه با موی لخت چه فر طوری

همه میدونن عاشقت شدم عاشقم شدی چطوری
دل من به تو بنده

خندت دیوونه ترم کرده

یه حالی میشم وقتی میگی دلت غنج میره واسه آینده
خنده من تو عکس تو

پیرهن منو عطر تو

با تو رو دور دلبری میفته دل من دست تو
موی پر از تاب و پیچ

یه قلب که شده با تو گیج

من و تو و تو و دل من جلوییم از همه چهار به هیچ
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

بذار بگم میخوامت راحت
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

جونمم میذارم واست
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

بذار بگم میخوامت راحت
تو که میدونی دیگه نی دل تو دلمو ندارم طاقت

جونمم میذارم واست

مجتبی دربیدی خنده من

 

download link








برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی تو که میدونی ریمیکس اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خنده من دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 خنده من تو عکس تو اهنگ Mp3 مجتبی دربیدی من توروتومن مجتبی دربیدی خنده من ریمیکس دانلود آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی دانلود ریمیکس خنده من تو عکس تو ریمیکس اهنگ Mp3 خنده ی من تو عکس تو خنده من تو عکس تو ریمیکس دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو