loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ این دل بی قرارم,    ریمیکس از دل بی قرارم,    متن اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320,    متن اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس,&nb

حسین بازدید : 167 دوشنبه 25 آذر 1398


,    متن آهنگ این دل بی قرارم
,    ریمیکس از دل بی قرارم
,    متن اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320
,    متن اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس
,    متن اهنگ از دل بیقرارم ریمیکس
,    متن ریمیکس آهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی
,    متن اهنگ سامان جلیلی یکی یدونه دلم باش
,    ریمیکس اهنگ یکی یدونه دلم باش
,    ریمیکس اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی
,    متن آهنگ

 

https://mustext.net/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%84-%D8%A8%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C/

از دل بی قرارم ، ناسازگارم

آخ گله ها که دارم

حسرت شده که یک شب

آروم و بی تب ، سر رو بالش بذارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

این دلِ بی قرارم ، پیِ بهانه ـَست

حالش چه عاشقانه ـَست

هر چی میگم که بس کن ، این احمقانه ـَس

انگاری دل دیوانه ـَست

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

آخه عشق که نیست زوری

از بده روزگارم آروم ندارم

وای که چه حالی دارم

هی دلِ بیقرارم بمون کنارم

بی تو تموم کارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

هی به دلم دوباره

میگم که ای مست رفته حواست از دست

هی سرِ کار میذاره تو رو دوباره

سر به هوایی از بس

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری







برچسب ها متن آهنگ این دل بی قرارم ریمیکس از دل بی قرارم متن اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320 متن اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس متن اهنگ از دل بیقرارم ریمیکس متن ریمیکس آهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی متن اهنگ سامان جلیلی یکی یدونه دلم باش ریمیکس اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو