loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ این دل بیچاره تو رو دوست داره,    متن آهنگ جدید پازل باند به نام برگرد,    متن اهنگ این اولین باره که دلم داره,    جدیدترین اه

حسین بازدید : 90 دوشنبه 25 آذر 1398


,    متن آهنگ این دل بیچاره تو رو دوست داره
,    متن آهنگ جدید پازل باند به نام برگرد
,    متن اهنگ این اولین باره که دلم داره
,    جدیدترین اهنگ پازل باند گریه چیه
,    متن آهنگ شاد پازل باند چشم چشم
,    متن آهنگ من اولین باره که دلم داره از تو میخواد که به قلبم بگی آره
,    متن آهنگ

https://music-fa.com/download-song/1302/

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شنیدم قراره برگردی و این بارم، واسه دیدنِ تو بدجور هیجان دارم●♪♫

دست من خالی و قلبم از تو لبریزه●♪♫

با تو هر لحظه برام، خاطره انگیزه●♪♫

شنیدم قراره برگردی و بی تابم●♪♫

به خدا امشبو تا صبح، نمی خوابم●♪♫

شعر : هادی زینتی

تو ببین قلب منو، برات چه می کوبه●♪♫

من اگه طوریم بشه، یه امشب رو خوبه●♪♫

من اولین باره، که دلم داره●♪♫

از تو می خواد، که به قلبم بگی آره●♪♫

این دلِ بیچاره، تورو دوست داره●♪♫

ملودی : علی رهبری (پازل بند)

واسه دیدنِ توئه که بی قراره●♪♫

بگـــــو آره! بگـــــــــو آره!●♪♫

اینقدم که همه میگن، عاشقی بد نیست●♪♫

واسم هیچ حسّی توو این دنیا، در این حد نیست●♪♫

 

با تو انگار که به دنیا اومدم، تازه!●♪♫

درِ این خونه به روی عشقِ تو، بازه●♪♫

داری برمی گردی، توو بهترین موقع●♪♫

امشب اشکای من عشقم، از سر شوقه…●♪♫

تو ببین قلب منو، برات چه می کوبه●♪♫

من اگه طوریم بشه، یه امشب رو خوبه●♪♫

من اولین باره، که دلم داره●♪♫

از تو می خواد، که به قلبم بگی آره●♪♫

تنظیم قطعه : آرین بهاری (پازل بند)

این دلِ بیچاره، تورو دوست داره●♪♫

واسه دیدنِ توئه که بی قـــــراره●♪♫

بگــــو آره! بگــ ـــ ــ ـو آ ر ر ه ه….!●♪♫

من اولین باره، که دلم داره●♪♫

از تو می خواد، که به قلبم بگی آره●♪♫

این دلِ بیچاره، تورو دوست داره●♪♫

واسه دیدنِ توئه که بی قراره●♪♫

بگــــــو آره! بگــــــــــو آره!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───







برچسب ها متن آهنگ این دل بیچاره تو رو دوست داره متن آهنگ جدید پازل باند به نام برگرد متن اهنگ این اولین باره که دلم داره جدیدترین اهنگ پازل باند گریه چیه متن آهنگ شاد پازل باند چشم چشم متن آهنگ من اولین باره که دلم داره از تو میخواد که به قلبم بگی آره متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو