loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 محمد خان بابایی عشق تو,    دانلود اهنگ mp3 دیدی نشد بهت بگم از محمد خانبابایی,    آهنگ mp3 محمد خان بابایی دیدی نشد بهت بگم, &nbs

حسین بازدید : 86 سه شنبه 26 آذر 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محمد خان بابایی عشق تو
,    دانلود اهنگ mp3 دیدی نشد بهت بگم از محمد خانبابایی
,    آهنگ mp3 محمد خان بابایی دیدی نشد بهت بگم
,    آهنگ mp3 عشق تو چشاتو حرفات همش مال من
,    دانلود اهنگ mp3 محمد خان بابایی دیدی نشد
,    آلبوم آهنگهای محمد خان بابایی
,    محمد خان بابایی اینجا غریبم
,    تمامی اهنگهای محمدخان بابایی
,    اهنگ mp3 های غمگین محمد خان بابایی
,    دانلود آهنگ

 

وقتی که بارون میگیره ♫ دلم بهونه میگیره♥♫

بیاد شبای بارونی ♫ سراغ تو میگیره♥♫

اشک چشام جاری میشه ♫ مثل بارون چیکه چیکه♥♫

دل بهونه گیر من ♫ بی تو آروم نمیشه♥♫

ندارم از تو نشونی ♫ چقده نا مهربونی♥♫

 

مگه از تو من چی خواستم ♫ بجز عشق و هم زبون♥♫

نم نم بارون میگیره ♫ خاطرها جــون میگیره♥♫

توی دل خسته ی من ♫ عشق تو از یاد نمیره♥♫

به تو گفتم ای مهربون ♫ تنهام نذار پیشم بمون♥♫

این رسم عاشقـــی نبود ♫ تنها بری تا آسمون♥♫

حالا که از دست دادمت ♫ میخونم از دوست داشتنت♥♫

زندگیم هرچی که بود ♫ سپردمش به سرنوشت♥♫

ندارم از تو نشونی ♫ چقده نا مهربونی♥♫

مگه از تو من چی خواستم ♫ بجز عشق و همزبونی♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محمد خان بابایی عشق تو دانلود اهنگ mp3 دیدی نشد بهت بگم از محمد خانبابایی آهنگ mp3 محمد خان بابایی دیدی نشد بهت بگم آهنگ mp3 عشق تو چشاتو حرفات همش مال من دانلود اهنگ mp3 محمد خان بابایی دیدی نشد آلبوم آهنگهای محمد خان بابایی محمد خان بابایی اینجا غریبم تمامی اهنگهای محمدخان بابایی اهنگ mp3 های غمگین محمد خان بابایی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو