loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ توبه مجتبی دربیدی,    متن ریمیکس آهنگ من توبه کردم از عشق شهره,    متن ریمیکس اهنگ توبه از شهره,    آهنگ ج

حسین بازدید : 310 چهارشنبه 27 آذر 1398


,   
,    متن آهنگ توبه مجتبی دربیدی
,    متن ریمیکس آهنگ من توبه کردم از عشق شهره
,    متن ریمیکس اهنگ توبه از شهره
,    آهنگ جدید مجتبی دربیدی ۹۷
,    ریمیکس اهنگ من توبه کردم از عشق شهره
,    متن ریمیکس من توبه کردم از عشق شهره
,    ریمیکس اهنگ توبه شهره
,    متن اهنگ توبه شهره کیفیت
,    اهنگ ارکستری من توبه کردم از عشق
,    متن آهنگ
,   

 

https://www.bibakmusic.com/40926/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%87.html

متن آهنگ توبه از مجتبی دربیدی

من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

تو راهو رسم عشقو دل بردنو می‌دونی

کاشکی یادت می‌دادن یه ذره مهربونی

چشمای عاشق من آیینه‌ی قلب منه

نذار که آیینه ی عشق تو دست تو بشکنه

من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe

ترانه آهنگ توبه از مجتبی دربیدی

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

حال پریشون منو از سر زلفام بپرس

نگاه تو آیینه کن از دوتا چشمام بپرس

من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم

بی تو به جا رسیدم از توبه توبه کردم

bi to be ja residam az tobe tobe kardam

دلی که شد اسیرت ازتو جدا نمیشه

deli ke shod asiret az to joda nemishe

کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه

kesi ke shod gereftar dige raha nemishe







برچسب ها متن آهنگ توبه مجتبی دربیدی متن ریمیکس آهنگ من توبه کردم از عشق شهره متن ریمیکس اهنگ توبه از شهره آهنگ جدید مجتبی دربیدی ۹۷ ریمیکس اهنگ من توبه کردم از عشق شهره متن ریمیکس من توبه کردم از عشق شهره ریمیکس اهنگ توبه شهره متن اهنگ توبه شهره کیفیت اهنگ ارکستری من توبه کردم از عشق متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو