loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت,    اهنگ mp3 رفتم سیدمحمد بهر زیارت,    کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت,  &nbs

حسین بازدید : 112 جمعه 06 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    اهنگ mp3 رفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    دانلود اهنگ mp3 رفتم سیدمحمد بهر زیارت
,    دانلود اهنگ mp3 به قصد زیارت رفتم به سید محمد
,    دانلود آهنگ mp3 بلال بلال مصطفی ابراهيمي
,    اهنگ mp3 برفتم سید ممد بهر زیارت
,    دانلود اهنگ mp3 مصطفی ابراهیمی بلال یار بلال
,    دانلود اهنگ mp3 به قصد زیارت رفتم سید محمد
,    دانلود آهنگ mp3 محلی
,   

 

متن آهنگ + دانلود

دکلمه

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت

به پشت مهجرش دیدم حکایت

آی بدیدم یار خود با یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

تصنیف

آی برفتم سیدمحمد بحر زیارت والا زیارت 

آی مو رفتم سید مد بحر زیارت

آی به پشت مهجرش دیدم حکایت

امان امان امان

آی بدیدم یار خود با یار دیگه هی یار دیگه

آی حضرات سرم بالا نکردم از خجالت

امان امان امان

آهنگ لری غمگین دلی بشکسته دارم

آی سرت پایین بیار چشمات ببوسم

والا پسینی من دلی بشکسته دارم

بشکسته دارم ..

آی پسینی من دلی بشکسته دارم

وای چو مجنون در خیابان خونه دارم خونه دارم

آی بزن بر سینه بر گردن من بر گردن

های بگردون و بگو دیوونه دارم 

دیوونه دارم ..

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی برفتم سیدمحمد بهر زیارت اهنگ mp3 رفتم سیدمحمد بهر زیارت کلیپ برفتم سیدمحمد بهر زیارت دانلود اهنگ mp3 رفتم سیدمحمد بهر زیارت دانلود اهنگ mp3 به قصد زیارت رفتم به سید محمد دانلود آهنگ mp3 بلال بلال مصطفی ابراهيمي اهنگ mp3 برفتم سید ممد بهر زیارت دانلود اهنگ mp3 مصطفی ابراهیمی بلال یار بلال دانلود اهنگ mp3 به قصد زیارت رفتم سید محمد دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو