loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ محمد علیزاده فوق العاده,    آهنگ محمد علیزاده عشق من,    متن اهنگ غمگین محمد علیزاده,    متن آهنگ جدید محمد علیزاده دلت با منه

حسین بازدید : 258 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن آهنگ محمد علیزاده فوق العاده
,    آهنگ محمد علیزاده عشق من
,    متن اهنگ غمگین محمد علیزاده
,    متن آهنگ جدید محمد علیزاده دلت با منه
,    احساسی ترین اهنگ محمد علیزاده
,    متن اهنگ حس فوق العاده محمد علیزاده
,    آلبوم جدید محمد علیزاده 96
,    متن آهنگ شاد محمد علیزاده دوست دارم
,    متن آهنگ جدید محمد علیزاده کجا میری
,    متن آهنگ
,   

 

♫♫ ازم دوری اما دلت با منه
ازت دورم اما دلم روشنه
توو چشمای تو عکس چشمامه و توو چشمای من عکس چشمای تو
توی این لحظه هایی که دورم ازت،
همه خاطره هامونو خط به خط،
دوباره توو ذهنم نگاه می کنم
دارم اسمتو هی صدا می کنم
کی گفته از عشق ِ تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
کی گفته از عشق ِ تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
ازم دوری اما دلت با منه . . . ♫♫







برچسب ها متن آهنگ محمد علیزاده فوق العاده آهنگ محمد علیزاده عشق من متن اهنگ غمگین محمد علیزاده متن آهنگ جدید محمد علیزاده دلت با منه احساسی ترین اهنگ محمد علیزاده متن اهنگ حس فوق العاده محمد علیزاده آلبوم جدید محمد علیزاده 96 متن آهنگ شاد محمد علیزاده دوست دارم متن آهنگ جدید محمد علیزاده کجا میری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو