loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ های محلی غلامحسین نظری,    متن اهنگ باغ صدایی غلامحسین نظری,    متن اهنگ غلامحسین نظری دل من,    متن اهنگ زمونه غلامحسین نظری,

حسین بازدید : 420 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ های محلی غلامحسین نظری
,    متن اهنگ باغ صدایی غلامحسین نظری
,    متن اهنگ غلامحسین نظری دل من
,    متن اهنگ زمونه غلامحسین نظری
,    اهنگهای صوتی غلامحسین نظری
,    متن آهنگ غلامحسین نظری خداوندا ببین احوال مارو
,    غلامحسین نظری سکینه
,    غلامحسین نظری جوانی
,    غلامحسین نظری حفله جدید
,    متن آهنگ

 

 

خداوندا ببین احوال ما را

که خوش خوش میبرند نامزاد ما را

که خوش خوش میبرند عقدش ببندن

آهنگ دختر خاله گل ناز من سعید کریمی

کسی نیسته که بگیرد مال مارا

ولم رفت و دلم همراه خود برد..

عروسی کردنت بی من مبارک

به حجله رفتنت بی من مبارک

دل من دنیا رو شناختی دل من

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

آهنگ دل من دنیا رو شناختی دل من مهرزاد نوازنده

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

دل من شکوه نکن از کس و ناکس دل من ..

دل من دنیا رو شناختی دل من

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

http://nakaaman.ir/







برچسب ها متن اهنگ های محلی غلامحسین نظری متن اهنگ باغ صدایی غلامحسین نظری متن اهنگ غلامحسین نظری دل من متن اهنگ زمونه غلامحسین نظری اهنگهای صوتی غلامحسین نظری متن آهنگ غلامحسین نظری خداوندا ببین احوال مارو غلامحسین نظری سکینه غلامحسین نظری جوانی غلامحسین نظری حفله جدید متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو