loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی,    متن اهنگ فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی,    اهنگ فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی,    اهنگ تصوی

حسین بازدید : 309 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی
,    متن اهنگ فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی
,    اهنگ فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی
,    اهنگ تصویری فرهادم شیرینم کجایی
,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    متن اهنگ فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عاشقی
,    متن اهنگ فرهادم از بیدل برزویی
,    اهنگ فرهادوم شیرینوم کجایی دلتنگوم واسه من دنیایی
,    متن آهنگ

 

♥ ♩ دلوم گرفته ، دلم گرفته ، دلوم گرفته ، دلم گرفته ♭

♫–♭ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو ♭

♫–♭ دلتنگ یاروم کسی نشنیده تا حالا حرفامو ♭

♫–♭ تو این جهنم روزی هراز بار دارم میسوزوم یاروم تو برگرد ♭

♫–♭ تو دنیامی دوست دارم هنوزم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم

 

دانلود آهنگ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی حسین عامری

♬♬♬♬♬

♥ ♩ غریب و تنها چرا تنهام گذاشتی دیوونه ♭

♫–♭ تاریک و سرده بعد تو این خونه شده غم خونه ♭

♫–♭ تو این دل من کسی جاتو نمیگیره شیرینم ♭

♫–♭ اگه نباشی همیشه بیقرار و غمگینم ♭

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

♫–♭ برگرد و واست بیقرارم تو واسم آرامشی یارم ♭

♫–♭ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی ♭







برچسب ها متن اهنگ محلی فرهادم شیرینم کجایی متن اهنگ فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی اهنگ فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی اهنگ تصویری فرهادم شیرینم کجایی فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری متن اهنگ فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری فرهادم شیرینم کجایی حسین عاشقی متن اهنگ فرهادم از بیدل برزویی اهنگ فرهادوم شیرینوم کجایی دلتنگوم واسه من دنیایی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو