loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ mp3 دلم خیلی تنگه مادر برایت,    دانلود آهنگ mp3 سعید کریمی دلم تنگه مادر خیلی برایت,    دلم تنگ مادر خیلی برایت علی م

حسین بازدید : 87 یکشنبه 15 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 دلم خیلی تنگه مادر برایت
,    دانلود آهنگ mp3 سعید کریمی دلم تنگه مادر خیلی برایت
,    دلم تنگ مادر خیلی برایت علی محمدی
,    دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت علی براتی
,    دلم تنگه مادر خیلی برایت سعید کریمی
,    آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت از داوود ایمانی
,    دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت از داوود ایمانی
,    دانلود آهنگ mp3 دلم تنگ مادر خیلی برایت علی محمدی
,    آهنگ mp3 دلم تنگه مادر سعید کریمی
,    دانلود آهنگ
,   
,   

http://nakaaman.ir/

دلم تنگه مادر خیلی برایت

نمیگویم از اون مهر و وفایت

اگر امشب به خواب مو بیایی

اگر امشب به خواب مو بیایی

کنم چند بوسه از اون دست و پایت

کنم چند بوسه از اون دست و پایت

مادر مهربونم مهربونم

مادر مهربونم مهربونم

کسی که قدر مادر را نداند

خدا سنگش کند یادی بماند

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم خیلی تنگه مادر برایت دانلود آهنگ mp3 سعید کریمی دلم تنگه مادر خیلی برایت دلم تنگ مادر خیلی برایت علی محمدی دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت علی براتی دلم تنگه مادر خیلی برایت سعید کریمی آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت از داوود ایمانی دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه مادر خیلی برایت از داوود ایمانی دانلود آهنگ mp3 دلم تنگ مادر خیلی برایت علی محمدی آهنگ mp3 دلم تنگه مادر سعید کریمی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو