loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا روزگار چی شده دلم,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی هواییه دلم,  &n

حسین بازدید : 353 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا روزگار چی شده دلم
,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت
,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی هواییه دلم
,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا روزگار نیستی کنارم
,    آهنگ MP3 دختر علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی نمیبخشه دلم
,    اهنگ MP3 دلتنگم علیرضا روزگار
,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی عشق
,    دانلود اهنگ MP3 امیر علی حالا که نیستی
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ دستای غریبه امیرعلی

دستای غریب بوسیدن که نداره
آوارگی من خندیدن که نداره
دنیای یه عاشق دزدیدن که نداره
نمیبخشه دلم تمام جور و جفایی که کردی با این دل
نفرین به تو که شدی اسیر یه دنیای تاریک و باطل
بیچاره دلم که شده عاشق ادم دورو و سنگدل
میبینی یه روز جواب تموم کارایی رو که کردی
میخوام ببینم که داری میپوسی و ارزوته که برگردی
اون موقع دیگه نمیبینی از من و دلم جز سردی
سوزوندی من و با طعنه فقط خندوندی و رفتی
بیرحمی چقدر پرپر شدنم رو دیدی و رفتی
حتی یه دفعه حالی از دلم نپرسیدی و رفتی
نمیبخشه دلم تمام جور و جفایی که کردی با این دل
نفرین به تو که شدی اسیر یه دنیای تاریک و باطل
بیچاره دلم که شده عاشق ادم دورو و سنگدل
میبینی یه روز جواب تموم کارایی رو که کردی
میخوام ببینم که داری میپوسی و ارزوته که برگردی
اون موقع دیگه نمیبینی از من و دلم جز سردی

 

https://mybia4music.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ MP3 علیرضا روزگار چی شده دلم دانلود اهنگ MP3 امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت دانلود اهنگ MP3 امیر علی هواییه دلم دانلود آهنگ MP3 علیرضا روزگار نیستی کنارم آهنگ MP3 دختر علیرضا روزگار دانلود اهنگ MP3 امیر علی نمیبخشه دلم اهنگ MP3 دلتنگم علیرضا روزگار دانلود اهنگ MP3 امیر علی عشق دانلود اهنگ MP3 امیر علی حالا که نیستی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو