loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 چشماتو از کاسه در میارم,    متن آهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم,    دانلود اهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم دیگه نگی,   

حسین بازدید : 117 سه شنبه 17 دی 1398



,    دانلود آهنگ mp3 چشماتو از کاسه در میارم
,    متن آهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم
,    دانلود اهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم دیگه نگی
,    دانلود اهنگ mp3 احسان کاراموز
,    دانلود آهنگ mp3 آره میخوام برم فدات شم قربون چشات شم
,    دانلود اهنگ mp3 احسان کاراموز امشب میخوام عشوه بیام
,    دانلود اهنگ mp3 لباتو بزار رو لبای من کمرو بگیر بغلم کن
,    اهنگ mp3 احسان کاراموز میخوام فدات شم
,    دانلود آهنگ mp3 احسان کارآموز خواستگاری
,    دانلود آهنگ mp3 جدید
,   

 

آره میخوام برم فدات شم قربون اون چشات شم
داره میزنه اون لبخند قمیش میاد دو چشمم
امشب میخوام عشوه بیام
راستشو بگم جنوبیم بازم میخواد با من دوس باشه
اهل هرکجایی هستی رو به روی من نشستی
میدونم اهل رقصی نداری هیچ کم و کسری
دخترا پسرا قر و قاتی قر میدن از جلو تله پاتی
یکی میگه من بوس میخوام تو این فضای دست و پا گیر
بوس بده به من عزیزکم
نیا نیا جلو من راحتم
...

بوس بده با صدای احسان کارآموز و حسام وار

جست و جو:

بخش دانلود:

 

دانلود اين آهنگ (براي دانلود کليک کنيد)

 

http://www.soonami.ir







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 چشماتو از کاسه در میارم متن آهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم دانلود اهنگ mp3 چشاتو از کاسه در میارم دیگه نگی دانلود اهنگ mp3 احسان کاراموز دانلود آهنگ mp3 آره میخوام برم فدات شم قربون چشات شم دانلود اهنگ mp3 احسان کاراموز امشب میخوام عشوه بیام دانلود اهنگ mp3 لباتو بزار رو لبای من کمرو بگیر بغلم کن اهنگ mp3 احسان کاراموز میخوام فدات شم دانلود آهنگ mp3 احسان کارآموز خواستگاری دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو