loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر قراره,    دانلود آهنگ mp3 احمد رزمگیر آرامش چشمات,    دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر عشقمی,    دانلود اهنگ mp3

حسین بازدید : 64 سه شنبه 17 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر قراره
,    دانلود آهنگ mp3 احمد رزمگیر آرامش چشمات
,    دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر عشقمی
,    دانلود اهنگ mp3 چشمات احمد رزمگیر
,    آهنگ mp3 احمد رزمگیر عشقمی
,    احمد رزمگیر چشمات
,    دانلود آهنگ mp3 جدید

 

http://sakhamusic.ir/ahmad-razmgir-called-gharare/

ما کنار هم نبودیم واسه یه مدتی

شبو روزا سر میشد با غصه و ناراحتی

تو نگات بارونیو من دو چشام خیره به در

شده بودیم هر دوتامون متنفر از سفر

جادها راه آمدن جاده ها کوتاه آمدن

تو رو که عزیزترینی هدیه دادنت به من

جادها راه آمدن جاده ها کوتاه آمدن

تو رو که عزیزترینی هدیه دادنت به من

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

با تو خوشحالی و شادی تنها دور ورمه

واسه آینده نمیدونی چی تو سرمه

دل من خوابایه خوبی دیده واسه زندگی

تو چی دوست داری بگو بم اصلا هر چی تو بگی

میتونی از این به بعد تو رویه من حساب کنی

قول منه قوله عزیزم خودت اینو میدونی

میتونی از این به بعد تو رویه من حساب کنی

قول منه قوله عزیزم خودت اینو میدونی

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

اولین قرارمون نیست ولی دوست دارم بگم

خیلی خوشحالم از اینکه آشنا میشم با هم

اولین قرامون نیست ولی دوست دارم بگم

خیلی خوشحالم از اینکه آشنا میشم با هم

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

قراه قراه یه قراره عاشقونه ما رو به هم برسونه

اولین قرارمون نیست ولی دوست دارم بگم

خیلی خوشحالم از اینکه آشنا میشم با هم

اولین قرامون نیست ولی دوست دارم بگم

خیلی خوشحالم از اینکه آشنا میشم با هم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر قراره دانلود آهنگ mp3 احمد رزمگیر آرامش چشمات دانلود اهنگ mp3 احمد رزمگیر عشقمی دانلود اهنگ mp3 چشمات احمد رزمگیر آهنگ mp3 احمد رزمگیر عشقمی احمد رزمگیر چشمات دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو