loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 داوود مقامی مرغ شیدا,    دانلود آهنگ mp3 در سکوتی ماتم افزا از داوود مقامی,    دانلود اهنگهای داود مقامی,    داود مقامی

حسین بازدید : 257 پنجشنبه 19 دی 1398



,    دانلود آهنگ mp3 داوود مقامی مرغ شیدا
,    دانلود آهنگ mp3 در سکوتی ماتم افزا از داوود مقامی
,    دانلود اهنگهای داود مقامی
,    داود مقامی در سکوتی ماتم افزا
,    دانلود آهنگ mp3 قاصد عشق داوود مقامی
,    اهنگ mp3 داوود مقامی مادر
,    مرغ شیدا داوود مقامی mp3
,    داود مقامی بر باد رفته
,    داوود مقامی مرغ سرگردان
,    دانلود آهنگ

 

 آهنگ مرغ شیدا از داوود مقامی

در سکوتی ماتم افزا
من کناری و مرغ شیدا
با من دل خسته گوید
از چه بنشسته ای تو تنها...

عشق یاری در دل دارم
می دهد هر دم آزارم
فتنه ها دارد در کارم
با خیالش در تنهایی
می گریزم از رسوایی
جام نوشین در کف دارم...

مرغ شیدا بیا بیا
شاهد ناله ی حزینم شو
با نوایی تو هم صدا
با نوای دل غمینم شو
ای صبا گر شنیده ای
راز قلب شکسته ام امشب
رو پیامم به او رسان
قاصد عشق آتشینم شو

لحظه ای آسمان تو بنگر
جامه ی ارغوانیم
در غم عشق او خزان شد
نو بهار جوانیم...

عطر گیسوی دلفریبش
رشک گلهای یاسمن
سایه ی مهر او چراغ
روشن زندگانیم....

در سکوتی ماتم افزا
من کناری و مرغ شیدا
با من دل خسته گوید
از چه بنشسته ای تو تنها...

عشق یاری در دل دارم
می دهد هر دم آزارم
فتنه ها دارد در کارم
با خیالش در تنهایی
می گریزم از رسوایی
جام نوشین در کف دارم...

به یاد روزهای خوب
روزهای بی غمی
روزهای دلشادی
روزهای مهربانی...










برچسب ها دانلود آهنگ mp3 داوود مقامی مرغ شیدا دانلود آهنگ mp3 در سکوتی ماتم افزا از داوود مقامی دانلود اهنگهای داود مقامی داود مقامی در سکوتی ماتم افزا دانلود آهنگ mp3 قاصد عشق داوود مقامی اهنگ mp3 داوود مقامی مادر مرغ شیدا داوود مقامی mp3 داود مقامی بر باد رفته داوود مقامی مرغ سرگردان دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو