loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ چشماتو باز کن که سحر,    متن اهنگ چشماتو وا کن که سحر از افشین,    متن آهنگ مرجان سکه ماه 320,    متن آهنگ وقتی تو نیستی تو خو

حسین بازدید : 1212 جمعه 20 دی 1398


,    متن اهنگ چشماتو باز کن که سحر
,    متن اهنگ چشماتو وا کن که سحر از افشین
,    متن آهنگ مرجان سکه ماه 320
,    متن آهنگ وقتی تو نیستی تو خونه افشین
,    متن آهنگ سکه ماه مرجان mp3
,    متن آهنگ سکه ماه مرجان با کیفیت 320
,    متن اهنگ قدیمی سکه ماه مرجان
,    چشماتو وا کن که سحر حسین منزوی
,    متن آهنگ سکه ماه مرجان ویکی صدا
,    متن آهنگ

 

چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بيدار بشه
صدا بزن اسممو تا
زمستونم بهار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که ميون من و تو خط جدايي کشيده
دل ميگه نفريش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماهو ميشکنم
يه روز اگه دستاي من بادستاي تو يار بشه

با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشيم دعا کنيم شايد از دولت عشق
يه روز بياد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماه و ميشکنم
يه روز اگه دستاي من با دستاي تو يار بشه

چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بيدار بشه
صدا بزن اسممو تا زمستونم بهار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که ميون من و تو خط جدايي کشيده
دل ميگه نفرينش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره ميزنم
سکهء ماه و ميشکنم
يه روز اگه دستاي من بادستاي تو يار بشه

با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار که خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشيم دعا کنيم شايد از دولت عشق
يه روز بياد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتي تو نيستي تو خونه
يه غم نه صد غم چيزي نيست
توي دلم ميگم که کاش دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه







برچسب ها متن اهنگ چشماتو باز کن که سحر متن اهنگ چشماتو وا کن که سحر از افشین متن آهنگ مرجان سکه ماه 320 متن آهنگ وقتی تو نیستی تو خونه افشین متن آهنگ سکه ماه مرجان mp3 متن آهنگ سکه ماه مرجان با کیفیت 320 متن اهنگ قدیمی سکه ماه مرجان چشماتو وا کن که سحر حسین منزوی متن آهنگ سکه ماه مرجان ویکی صدا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو