loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ چشمات با قلبم بازی کرده,    متن آهنگ سان بند چشمات با قلبم بازی کرده,    متن اهنگ سان بند دل دیوونه,    اهنگ سان بند عاشقانه,&

حسین بازدید : 102 جمعه 20 دی 1398



,    متن آهنگ چشمات با قلبم بازی کرده
,    متن آهنگ سان بند چشمات با قلبم بازی کرده
,    متن اهنگ سان بند دل دیوونه
,    اهنگ سان بند عاشقانه
,    متن آلبوم عاشقانه سان بند
,    متن آهنگ مستم
,    اهنگ های سان بند
,    متن اهنگ سان بند دلم میخواست
,    متن آهنگ دل دیوونه
,    متن آهنگ
,   

چشمات با قلبم بازی کرده روزای خوبم برمیگرده
دل بده یه کم به حرفام چه جوری شدی دنیام که فقط تو رو میخوام
دل دیگه نمونده واسم پر از یه حس خاصم به تو پرته حواسم

راه بده تا آخرشم باهاتم آره فدای اون دو تا چشاتم
بیا واسه تو این دل دیوونه از این به بعد هر چی بگی همونه

تکست آهنگ دل دیوونه از سان بند


واسه من رفتن تو کابوسه توی تنهایی دلم میپوسه
تو یه دیوونه میخوای اینجا هست به نفسهای تو میشه دل بست
واسه من رفتن تو کابوسه توی تنهایی دلم میپوسه
تو یه دیوونه میخوای اینجا هست به نفسهای تو میشه دل بست

راه بده تا آخرشم باهاتم آره فدای اون دو تا چشاتم
بیا واسه تو این دل دیوونه از این به بعد هر چی بگی همونه

 







برچسب ها متن آهنگ چشمات با قلبم بازی کرده متن آهنگ سان بند چشمات با قلبم بازی کرده متن اهنگ سان بند دل دیوونه اهنگ سان بند عاشقانه متن آلبوم عاشقانه سان بند متن آهنگ مستم اهنگ های سان بند متن اهنگ سان بند دلم میخواست متن آهنگ دل دیوونه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو