loading...

ام پی تری فول

,    دانلود ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی,    ریمیکس آهنگ تمام اهنگ های علیرضا طلیسچی,    ریمیکس آهنگ اهنگ های شاد علیرضا طلیسچی,    دانلود ریمی

حسین بازدید : 231 یکشنبه 22 دی 1398


,    دانلود ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی
,    ریمیکس آهنگ تمام اهنگ های علیرضا طلیسچی
,    ریمیکس آهنگ اهنگ های شاد علیرضا طلیسچی
,    دانلود ریمیکس آهنگ آهنگ های شاد علیرضا طلیسچی
,    ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم
,    ریمیکس آهنگ دلی علیرضا طلیسچی
,    دانلود میکس اهنگ علیرضا طلیسچی
,    دانلود ریمیکس آهنگ اهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیرم
,    ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی نفس کی بودی تو
,    دانلود اهنگ

 

ریمیکس علیرضا طلیسچی

مو به موی ریمیکس جدید و قدیمی علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ ریمیکس شاد و غمگین این خواننده

دانلود با اشتراک رایگان صد ساله از مادر موزیک

ریمیکس علیرضا طلیسچی

 

دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی


↓ تمامی آهنگ های میکس شده علیرضا طلیسچی ↓


میکس شاد علیرضا طلیسچی


دانلود ریمیکس شاد جدید دیوونه دوست داشتنی

♪ ¦ Text Divoone Doost Dashtani¦ ♬

رفت قلبم ضعف کردم

واسه خنده ات عشقم بس که شیرینی

میخندم دل کندم از همه از قلبم کاشکی ببینی

آخه چشمات دیوونه خونست

 آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه

تو نمیخوای جدا شی تو که یه دونی باشی

بمونی واسه قلبم همیشه

دیوونه ی دوست داشتنی

از دلم کاش نری

خواستی کم باش ولی باش

دیوونه میخوادت دلم

میوفته کارت به من

راضی نشی کاش برم کاش

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس شاد ایرانی علیرضا طلیسچی

♪ ¦ Text Divoone Doost Dashtani¦ ♬

از دنیا برام عشقه تو بسه بس

هر چیش موند دیگه ماله تو شه نفس
میمیرم که تو دیوونگی کنی

آخر این دلو دیوونه میکنی

دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری

خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من

راضی نشی کاش برم کاش

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس شاد رادیوجوان علیرضا طلیسچی سختگیر

♪ ¦ Text Sakhtgir¦ ♬

رو تو گیرم رو کسی نیستم

ولی هیچی تو دلم نی
تو دلم جز تو کسی نیست

نه توو دلم نیستی بفهمی

رو هوا میبرنت بس که نمک داری
ولی من عاشقتم خب مگه شک داری

من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه

که تو دنیا فقط رویِ تو گیرم

من سختگیرم ولی سخت میرم

تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا فقط

رویِ تو گیرم رویِ تو گیرم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس ترانه شاد ایرانی علیرضا طلیسچی/زندگی جونم

♪ ¦ Text Zendegi Joonam¦ ♬

درست تویی که تونستی منو درست کنی
دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نیست
به جز تو نیست

تو قلبمی ، عشق من شدی خودت بخوای نخوای
عشق من فقط خودت به من میای
به من میای

خود ماه انقدر ماه نیست که تو انقدر ماهی
دیگه هیچ وقت با هیشکی نمیشه

میمیرم من بی تو ، توی قلبمی تو
یکی چقدر میتونه زندگی شه

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم
قبل تو یادم نمیادش نمیدونم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


میکس غمگین علیرضا طلیسچی


دانلود ریمیکس جدید غمگین ایرانی-آی دل خودم

♪ ¦ Text Ay Dele Khodam¦ ♬

رفت که بره این دفعه فرق میکرد با هر دفعه که بره
عشق دلی که ما نشستیم پاش خیلی حرفه بره
کاشکی بشه یکی واسه ماهم از خوشیش دست بکشه
بشه ما انقده بهش خوبی میکنیم که خسته بشه
آی دل خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده ایی تو هم
میان و بعد میرن تو روم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن وای
آی دل خودم وای مثل این آدما دورت انقده پرن
که تو یکی از راه برسه عاشقت شدن عاشقت شدن

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس وحشتناک غمگین علیرضا طلیسچی بد کردم

♪ ¦ Text Be Khodam Bad Kardam¦ ♬

دستمو گرفته برده دلم نرفته باهاش

نه بیا فرض کن تمامه زندگیم یه دست داشتم
من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

اما تصویر تو هر شب تویه خوابم بود
نگو تقصیره منه که رفتم اتفاقم بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کردم

نمیدونی چند دفعه امروزمو لعنت کردم
نمیدونی تولدت چه حالیو

رد کردم به خودم بد کردم
حواسم از خیاله تو پرت نمیشود

چرا چراا همیشه پیشه رویی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس غمگین مخصوص ماشین 

♪ ¦ Text Ey Daad Bar Man¦ ♬

من قلبم مثه تو سنگ نیست که

تو بری وایمیسته به خدا وایمیسته

ای داد بر من فرداست که حالیم

میشه نیست الان که گرمم
دیوونه کردم هر کی که دورم بود

آخه دیوونه برگرد , دیوونه برگرد

کاش بهش میگفتم قلبم به

عشقش میتپه فوقش میگفت نه
بدجوری قفلم دیوونه میشم وقتی

که یادش میفتم , یادش میفتم

من قلبم مثه تو سنگ نیست که

تو بری وایمیسته به خدا وایمیسته

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


دانلود ریمیکس غمگین محرم علیرصا طلیسچی-علمدار

♪ ¦ Text Alamdaar¦ ♬

تا رسیدم به فرات و بنشستم لب آب

تا رسیدم به فرات و بنشستم لب آب
یادم آمد ز کبودیه لب طفله رباب

یادم آمد ز کبودیه لب طفل رباب

نبود صبر و قرارم گره افتاده به کارم داداش

نبود صبر و قرارم گره افتاده به کارم

من علمدارم علمدار من علمدارم علمدار

بر حسینم یار و غمخوار بر حسینم یار و غمخوار
نه سری مانده نه دستی نه سری مانده نه دستی

کمرم را تو شکستی کمرم را تو شکستی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


دانلود ریمیکس عاشقانه علیرضا طلیسچی

♪ ¦ Text To Fek Mikoni Kii¦ ♬

من عاشقت ترم ازت که پات وایسادم الان

منی که میدونی دل کندن

از تو راحت نبود برام من عاشقترم ازت

نرفتم دلم نخواست

که قلبم سرم دلم جونم الان اینجوری رو هواست

تو بی معرفت شدی رفت ، میرفتی دلت نمیرفت

کل شهر شدن خاطرات تو ،بیرحم

مگه کم بودم دیوونت چی بودش دیگه بهونت

پس الان واسه چی دارم میرم

تو فک میکنی کیی که ول میکنی میری

نه روزی که من بهت دل نبندم چی تو خودت دیدی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

 







برچسب ها دانلود ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی ریمیکس آهنگ تمام اهنگ های علیرضا طلیسچی ریمیکس آهنگ اهنگ های شاد علیرضا طلیسچی دانلود ریمیکس آهنگ آهنگ های شاد علیرضا طلیسچی ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم ریمیکس آهنگ دلی علیرضا طلیسچی دانلود میکس اهنگ علیرضا طلیسچی دانلود ریمیکس آهنگ اهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیرم ریمیکس آهنگ علیرضا طلیسچی نفس کی بودی تو دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو