loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ mp3 تو میگفتی که عاشقمی,    مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش,    دانلود اهنگ mp3 تا وابستت شدم مسعود صادقلو,    متن اهنگ mp3

حسین بازدید : 123 سه شنبه 24 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 تو میگفتی که عاشقمی
,    مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش
,    دانلود اهنگ mp3 تا وابستت شدم مسعود صادقلو
,    متن اهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش
,    متن ترکی اهنگ mp3 هیچ مسعود صادقلو
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 هیچ از مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش
,    متن ترکی اهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش
,    آهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش
,    اهنگ mp3 مسعود صادقلو و الیاس هیچ ریمیکس
,    دانلود آهنگ

تا وابستت شدم گذاشتی رفتی
♪♪♫♫♪♪♯ فهمیدی دوست دارم باهام بازی کردی ♪♪♫♫♪♪♯
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم

♪♪♫♫♪♪♯ مسعود صادقلو ♪♪♫♫♪♪♯
چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم
نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو
♪♪♫♫♪♪♯ نمیفهمی قصه مو تو ندیدی عشقمو ♪♪♫♫♪♪♯
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم
چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم
باورم نمیشد اینجوری تنها شم

♪♪♫♫♪♪♯ الیاس ♪♪♫♫♪♪♯
اون واسم چیکار کرده که من کم گذاشتم
♪♪♫♫♪♪♯ قلبمو شکستی رفتی خیلی نامردی ♪♪♫♫♪♪♯
هرمون کارارو باهات میکنه که با من کردی

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 تو میگفتی که عاشقمی مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش دانلود اهنگ mp3 تا وابستت شدم مسعود صادقلو متن اهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش متن ترکی اهنگ mp3 هیچ مسعود صادقلو دانلود ریمیکس آهنگ mp3 هیچ از مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش متن ترکی اهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش آهنگ mp3 هیچ الیاس یالچینتاش اهنگ mp3 مسعود صادقلو و الیاس هیچ ریمیکس دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو