loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 اینبار نه محسن چاوشی,    آهنگ mp3 افسار نه محسن چاوشی,    دانلود اهنگ mp3 محسن چاوشی افسار,    دانلود اهنگ mp3 محسن چاو

حسین بازدید : 222 چهارشنبه 25 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 اینبار نه محسن چاوشی
,    آهنگ mp3 افسار نه محسن چاوشی
,    دانلود اهنگ mp3 محسن چاوشی افسار
,    دانلود اهنگ mp3 محسن چاوشی اسمون ابیه
,    گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از کیست
,    گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه شهریار
,    دانلود آهنگ mp3 محسن چاوشی و سینا سرلک کجایی
,    دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه
,    متن گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه
,    دانلود آهنگ

 

 

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه♫
هرچه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست خو نمیگیرم به این تکرار طوطی وار نه♫
تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه♫
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه♫
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه♫
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک افسار با لینک مستقیم♫
میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز میکنی گاهی فراموشم ولی انکار نه♫
سخت میگیری به من با این همه از دست تو میشوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه♫
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه♫

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 اینبار نه محسن چاوشی آهنگ mp3 افسار نه محسن چاوشی دانلود اهنگ mp3 محسن چاوشی افسار دانلود اهنگ mp3 محسن چاوشی اسمون ابیه گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از کیست گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه شهریار دانلود آهنگ mp3 محسن چاوشی و سینا سرلک کجایی دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه متن گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو