loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ mp3 اینبار شوخی نیست,    ریمیکس شمع هارو روشن کن اشوان,    دانلود اهنگ mp3 یه روز میفهمی کی بودم برات الان داغی نمیفهم

حسین بازدید : 182 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 اینبار شوخی نیست
,    ریمیکس شمع هارو روشن کن اشوان
,    دانلود اهنگ mp3 یه روز میفهمی کی بودم برات الان داغی نمیفهمی
,    دانلود اهنگ mp3 شمع
,    متن اهنگ mp3 شمع هارو روشن کن اشوان
,    اشوان شمع هارو روشن کن
,    اهنگ mp3 شمع های روشن منو آرزوهام
,    دانلود اهنگ mp3 یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
,    دانلود اهنگ mp3 اشوان
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

اینبار شوخی نیست نگیر جلو رامو فهمیدی من ♫ یرم میگیری دستامو♫♥♫

میگی عوض میشم فرصت میخوای از من شرمنده من ♫ دیگه خیلی ازت خستم♫♥♫

شمعارو روشن کن این آخرین باره یه دل سیر نگات ♫ خدانگهدارت♫♥♫

چیزی نگو دیگه دعا کن هی برام دعا کن بعد از این از ♫ تو فکر تو درام♫♥♫

گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن بوی خیانته دیگه ♫ نه تو نه من♫♥♫

اشوان شمع هارو روشن کن

تصادفی نبوده این همه عادت منم مث ♫ تو از این تنهایی دلگیرم♫♥♫

میمرم ولی هرجوری بشه اینبار تقاص ♫ جفتمونو از تو میگریم♫♥♫

با اینکه پیر شدم به پای تو اما تورو کشتم ♫ تو هر گریه تو هر قطره♫♥♫

تنها چیری که میمونه ازت اینجا یه چنتا تار مو ♫ و بوی اون عطرههمجوره سوختم و ساختم ♫ بازیرو باختم ولی مث پرنده ای یه شبه هوایی شدی پریدی♫♥♫

تو خودت باعث شدی که من تنها ♫ برم تو اوج بی رحمی♫♥♫

یروزی میفمی کی بودم برات الان هنوز داغی نمیفهمیچیزی نگو دیگه ♫ دعا کن هی برام دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام♫♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 اینبار شوخی نیست ریمیکس شمع هارو روشن کن اشوان دانلود اهنگ mp3 یه روز میفهمی کی بودم برات الان داغی نمیفهمی دانلود اهنگ mp3 شمع متن اهنگ mp3 شمع هارو روشن کن اشوان اشوان شمع هارو روشن کن اهنگ mp3 شمع های روشن منو آرزوهام دانلود اهنگ mp3 یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت دانلود اهنگ mp3 اشوان دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو