loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 مثل هر شب منو آغوش بگیر,    دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ دردانه کامل,    ریمیکس دردانه فرزاد فرخ,    دانلود اهنگ mp3 فرزاد

حسین بازدید : 195 چهارشنبه 25 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 مثل هر شب منو آغوش بگیر
,    دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ دردانه کامل
,    ریمیکس دردانه فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرخ دوستت دارم
,    دانلود اهنگ mp3 کامل من به تو دل بستم
,    فرزاد فرخ دوستت دارم من دیوانه
,    دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ هوای تو
,    فرزاد فرخ رویای من
,    دانلود آهنگ mp3 من به تو دل بستم فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ

 

 

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

” دوستـت دارم” منِ دیوانه!!…♯♫♪

در قلبم عشــقم؛ شدی دردانه…♯♫♪

باز مثلِ هر شب، منو آغــوش بگیر!!…♯♫♪

منو آرام کـنُ!! خامـوش بگیر!!…♯♫♪

موزیک ترین 1

♩♫♯ شعر و آهنگ: فرزاد فرخ

( من به تو دل بستمُ… بــس ناز کنی…♯♫♪

منِ مغرورِ پُر احـساسو؛ تو آغاز کنی…♯♫♪

دور تو میگردمُ… میخــندمُ…♯♫♪

دل به تو میبـندمُ… میرقصـمُ…♯♫♪ ) ۲ بار خوانده می شود

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 مثل هر شب منو آغوش بگیر دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ دردانه کامل ریمیکس دردانه فرزاد فرخ دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرخ دوستت دارم دانلود اهنگ mp3 کامل من به تو دل بستم فرزاد فرخ دوستت دارم من دیوانه دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ هوای تو فرزاد فرخ رویای من دانلود آهنگ mp3 من به تو دل بستم فرزاد فرخ دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو