loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری بیا عشق من,    دانلود اهنگ Mp3 بیا عشق من,    دانلود اهنگ Mp3 های قدیمی امید نوری,    دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس

حسین بازدید : 1631 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری بیا عشق من
,    دانلود اهنگ Mp3 بیا عشق من
,    دانلود اهنگ Mp3 های قدیمی امید نوری
,    دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری
,    دانلود فول البوم گروه مغناطیس
,    کلیپ گروه مغناطیس
,    امید نوری و گروه مغناطیس معشوقه زمینی
,    اهنگ Mp3 های غمگین امید نوری
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قسم
,    دانلود آهنگ
,   

 

یا پیش من تو عشق من،میخوام حرفای دلو بهت بگم

 

میخوام بهت بگم من دوست دارم

 

اگه بخوای ماهو زیر پات میارم

 

میخوام بهت بگم تو وجودی،خانومی خوشکلم تو جونی

 

داری منو میکشی با اون چشات،شب داره بهم میده برق نگات

 

عزیزم بذار من بشم فدات،اسممو صدا بزن بیا رو لبام

 

از وقتی بهت دادم دلم،دوست دارم بهت بگم دوست دارم

 

دل من عاشقت شده خوب میدونی،بگو تا ابد پیش من میمونی

 

دوست دارم همیشه تو رو ببینم

 

اگه نباشی جلو عکست میشینم

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 امید نوری بیا عشق من دانلود اهنگ Mp3 بیا عشق من دانلود اهنگ Mp3 های قدیمی امید نوری دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری دانلود فول البوم گروه مغناطیس کلیپ گروه مغناطیس امید نوری و گروه مغناطیس معشوقه زمینی اهنگ Mp3 های غمگین امید نوری دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قسم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو