loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 محسن اسفندیاری باده باده,    دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم پنش تیر روسی باده,    دانلود اهنگ mp3 باده باده از سجاد رزمجو,  &n

حسین بازدید : 342 شنبه 28 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محسن اسفندیاری باده باده
,    دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم پنش تیر روسی باده
,    دانلود اهنگ mp3 باده باده از سجاد رزمجو
,    دانلود آهنگ mp3 های محسن اسفندیاری
,    دانلود آهنگ mp3 محسن اسفندیاری گل کدخدا زاده
,    متن آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم
,    دانلود اهنگ mp3 لری ار بونم کمرم
,    اهنگ mp3 پنج تیر روسی باده
,    دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنش تیر روسی
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

http://iran-music.net

متن آهنگ گنج دست نهاده
ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده
تا مبوسم لویلت نیگم ملوسی باده
تا مبوسم لویلت نیگم ملوسی باده
هی باده باده باده شالا مبارک باده
هی باده باده باده شالا مبارک باده
و شالا مبارک باده
ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده
ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده
ا نبینم هیکلت شو نی برم خو باده
تا نبینم هیکلت شو نی برم خو باده
گل کخدا زاد گنج دس نهاده
گل کخدا زاده زلفلش تو داده
های باده باده باده شالا مبارک باده
های باده باده باده شالا مبارک باده
شالا مبارک باده

دانلود با کیفیت اصلی

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن اسفندیاری باده باده دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم پنش تیر روسی باده دانلود اهنگ mp3 باده باده از سجاد رزمجو دانلود آهنگ mp3 های محسن اسفندیاری دانلود آهنگ mp3 محسن اسفندیاری گل کدخدا زاده متن آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم دانلود اهنگ mp3 لری ار بونم کمرم اهنگ mp3 پنج تیر روسی باده دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنش تیر روسی دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو