loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ MP3 خدا برس به دادم دلم گرفته,    دانلود اهنگ MP3 خدا دلم گرفته برس به دادم هرکاری کردم عشقش نرفت از یادم,    کلیپ خدا دلم گرفته برس به دا

حسین بازدید : 1482 یکشنبه 29 دی 1398


,    دانلود اهنگ MP3 خدا برس به دادم دلم گرفته
,    دانلود اهنگ MP3 خدا دلم گرفته برس به دادم هرکاری کردم عشقش نرفت از یادم
,    کلیپ خدا دلم گرفته برس به دادم
,    اهنگ MP3 امید دلنواز خدا دلم گرفته برس به دادم
,    اهنگ MP3 خدا دلم گرفته از این دوره زمونه
,    اهنگ MP3 ای خدا برس به دادم
,    اهنگ MP3 غمگین دلم گرفته ای خدا
,    آهنگ MP3 افشین آذری خدا دلم گرفته
,    دانلود آهنگ MP3 خداجون دلم گرفته
,    دانلود آهنگ

http://nakaaman.ir/

 

خدا دلم گرفته برس به دادم

هرکاری کردم عشقش نرفت از یادم

خدا دلم گرفته برس به دادم 

اروم نمیشم یه لحضه بی قرارم 

لعنت به این زمونه که همه چیش دروغه 

دیگه نیست پای حرفاش گلش همه بمونه 

ای دنیا ای دینا حالم خرابه دنیا 

دیگه قلب شکستم طاقت نداره دنیا 

ای دنیا ای دنیا حالم خرابه دنیا 

دیگه قلب شکستم طاقت نداره دنیا 

هیچ دلی تو دنیا پیدا نمیشه 

مثل دل شکستم شکسته باشه

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 خدا برس به دادم دلم گرفته دانلود اهنگ MP3 خدا دلم گرفته برس به دادم هرکاری کردم عشقش نرفت از یادم کلیپ خدا دلم گرفته برس به دادم اهنگ MP3 امید دلنواز خدا دلم گرفته برس به دادم اهنگ MP3 خدا دلم گرفته از این دوره زمونه اهنگ MP3 ای خدا برس به دادم اهنگ MP3 غمگین دلم گرفته ای خدا آهنگ MP3 افشین آذری خدا دلم گرفته دانلود آهنگ MP3 خداجون دلم گرفته دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو