loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ mp3 انگار تمومی نداره بی تو دردم,    دانلود آهنگ mp3 جدید رضا صادقی گمونم,    دانلود اهنگ mp3 کامل گمونم رضا صادقی,    چی ا

حسین بازدید : 231 پنجشنبه 03 بهمن 1398

,    دانلود اهنگ mp3 انگار تمومی نداره بی تو دردم
,    دانلود آهنگ mp3 جدید رضا صادقی گمونم
,    دانلود اهنگ mp3 کامل گمونم رضا صادقی
,    چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم
,    دانلود اهنگ mp3 رضا صادقی سرم اگه بره دلم
,    دانلود اهنگ mp3 گمونم رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 کی میدونه دلم به چی خوشه رضا صادقی
,    سرم اگه بره دلم به غیر تو نمیره رضا صادقی
,    میترسم کنارم نباشی و بارون بگیره
,    دانلود اهنگ

 

گمونم یه روزی دلم پای عشقت بمیره میدونم جوونیم داره پای عشق تو میره
♪♪♫♫♪♪♯ میترسم کنارم نباشی و بارون بگیره میترسم  ♪♪♫♫♪♪♯
نگفتی یه روزی میاد بی تو گریم بگیره نگفتی دیگه خاطرات تو یادم نمیره نگفتی
♪♪♫♫♪♪♯ دلم توی تنهایی باید بمیره نگفتی ♪♪♫♫♪♪♯

♪♪شعر و آهنگسازی : رضا صادقی♪♪
چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم که امشب دوباره به یاد چشات گریه کردم
♪♪♫♫♪♪♯ که انگار تمومی نداره دیگه بی تو دردم ♪♪♫♫♪♪♯
یه امشب چی میشه سرم رو روی شونه تو بذارم سرم رو دیگه از روی شونه هات بر ندارم
♪♪♫♫♪♪♯ یه جری بخوابم که یادم بره روزگارم  ♪♪♫♫♪♪♯

 

چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم که امشب دوباره به یاد چشات گریه کردم
♪♪♫♫♪♪♯ که انگار تمومی نداره دیگه بی تو دردم  ♪♪♫♫♪♪♯
یه امشب چی میشه سرم رو روی شونه تو بذارم سرم رو دیگه از روی شونه هات بر ندارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 انگار تمومی نداره بی تو دردم دانلود آهنگ mp3 جدید رضا صادقی گمونم دانلود اهنگ mp3 کامل گمونم رضا صادقی چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم دانلود اهنگ mp3 رضا صادقی سرم اگه بره دلم دانلود اهنگ mp3 گمونم رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 کی میدونه دلم به چی خوشه رضا صادقی سرم اگه بره دلم به غیر تو نمیره رضا صادقی میترسم کنارم نباشی و بارون بگیره دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو