loading...

ام پی تری فول

دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از میثم ابراهیمیدانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از این تقدیردانلود آهنگ mp3 دیگه خستم از خاطرات موندگارتدانلود آهنگ mp3 خستم از محمد علیزادهدانلود آهنگ mp3 خستم مثل یه قایق شکستمدا

حسین بازدید : 121 جمعه 04 بهمن 1398


دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از میثم ابراهیمی
دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از این تقدیر
دانلود آهنگ mp3 دیگه خستم از خاطرات موندگارت
دانلود آهنگ mp3 خستم از محمد علیزاده
دانلود آهنگ mp3 خستم مثل یه قایق شکستم
دانلود اهنگ mp3 خستم از علی علیزاده
اهنگ mp3 غمگین خسته ام
دانلود آهنگ mp3 خسته ام از همه خسته از دنیا
دانلود آهنگ mp3 خسته ام از علی علیزاده
دانلود آهنگ

 

 

خسته ام مث یه قایق شکسته ام ♫ که چش رو درد دنیا بسته ام♥♫

چشای بسته ی تو کی ♫ میبینه غصه ی منو♥♫

خسته ام که دیگه کوله بارو ♫ بسته ام غم تو میمونه رو دستم♥♫

چه بد دادی جواب ♫ گریه ها و غصه خوردنو♥♫

دلت نخواست بمونی و باهام ♫ یه حس تازه تر بسازی♥♫

دلت نخواست خطر کنی بیای ♫ همش میترسیدی ببازی♥♫

دلت نخواست نگو نشد میشد اگه میخواستی ♫ اما رفتی با اینکه خستم عاشقم♥♫

محمد علیزاده و میثم ابراهیمی خستم

دلم میخواست یه جور دیگه ♫ میشد ته مسیر زندگیمون♥♫

دلم میخواست تا آخرش یه ریز ♫ ادامه داشت این عاشقیمون♥♫

دلم میخواست تموم نشه نری تو بهتری ♫ از هرکی دیدم حالا میفهمم عاشقم♥♫

خستم تو نیستی من همیشه ♫ هستم برات مهم نیست حتی یکم♥♫

که کشتی دل من اینجوری ♫ به غرق گل نشست♥♫

خستم برای تو یه حس مبهمم ♫ آخه چی میدونی تو از غمم♥♫

چجوری تو نفهمیدی چی ♫ میشه خیلی فاجعه اس♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از میثم ابراهیمی دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم از این تقدیر دانلود آهنگ mp3 دیگه خستم از خاطرات موندگارت دانلود آهنگ mp3 خستم از محمد علیزاده دانلود آهنگ mp3 خستم مثل یه قایق شکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو