loading...

ام پی تری فول

  دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم ولم کندیگ خستم ولم کن شده از غم دلم پردانلود اهنگ mp3 دانوش یادم میمونهدانلود اهنگ mp3 دانوش شک نکناهنگ mp3 تموم دروغات به یادم میمونهاهنگ mp3 دانوش کی غیر مندانلود ا

حسین بازدید : 98 جمعه 04 بهمن 1398

 



دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم ولم کن
دیگ خستم ولم کن شده از غم دلم پر
دانلود اهنگ mp3 دانوش یادم میمونه
دانلود اهنگ mp3 دانوش شک نکن
اهنگ mp3 تموم دروغات به یادم میمونه
اهنگ mp3 دانوش کی غیر من
دانلود اهنگ mp3 دانوش بنام ستاره من
دانلود اهنگ mp3 دانوش لال نیستم
دانلود آهنگ mp3 دانوش ستاره من
دانلود آهنگ

 

 

 

متن آهنگ دانوش یادم میمونه
دلو به تو دادم بمونه گفتی برو آدم دیوونه باشه ولی یادم میمونه میرم هرچی دارم بمونه
دیدی دلم بد گیره بهت یهو خوشی زد زیر دلت میگی از من سیره دلت نکنه دلت چسبیده بهت
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب
دانلود آهنگ جدید دانوش یادم میمونه با لینک مستقیم گفتم که دیگه آدم شدی نگران حالم شدی پس چرا نامرد شدی سوهان روح و روانم شدی
فکر کردم منو درکم کنی اومدی درد کم کنی دلیل زجرم شدی نه دیگه بهتره شر کم کنی
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 دیگه خستم ولم کن دیگ خستم ولم کن شده از غم دلم پر دانلود اهنگ mp3 دانوش یادم میمونه دانلود اهنگ mp3 دانوش شک نکن اهنگ mp3 تموم دروغات به یادم میمونه اهنگ mp3 دانوش کی غیر من دانلود اهن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو