loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ منم خستم از تموم دنیا,    متن آهنگ دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی از کیمیا,    متن اهنگ نبینم غم و اشک و تو چشمات از کیمیا,   

حسین بازدید : 297 شنبه 05 بهمن 1398


,    متن اهنگ منم خستم از تموم دنیا
,    متن آهنگ دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی از کیمیا
,    متن اهنگ نبینم غم و اشک و تو چشمات از کیمیا
,    آهنگ نبینم غمو اشکو تو چشمات از کیمیا
,    متن آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش با لینک مستقیم
,    خیلی وقته دلم میخواد بگم دوست دارم کیمیا
,    دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی کیمیا
,    متن اهنگ نبینم غمو اشکو تو چشمات از کیمیا
,    نبینم غمو اشکو تو چشمات کیمیا
,    متن آهنگ

متن آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

خیلی وقته دلم می خواد بگم؛ دوسِت دارم… بگم؛ دوسِت دارم… بگم؛ دوسِت دارم…●♪♫
از توو چشمای من بخون؛ که من تورو دارم… فقط تورو دارم؛ بی تو کم میارم…●♪♫
نبینم غم وُ اشکوُ توو چشمات؛ نبینم داره می لرزه، دستات!●♪♫
نبینم ترسوُ توی نفسهات؛ ببین دوسِت دارم●♪♫
منم مثلِ تو؛ با خودم تنهام… منم؛ خسته از تمومِ دنیام●♪♫
منم سخت می گذره؛ همه شبهام…●♪♫
ببین؛ دوسِت دارم! ببین؛ دوسِت دارم!●♪♫
دوست دارم؛ وقتی که چشماتوُ می بندی! با من؛ به دردای این دنیا، می خندی…●♪♫
آروم میشم؛ بگی از غمات، دل کندی… بیا به هم بگیم؛ دوسِت دارم●♪♫●♪♫
دوست دارم؛ من اون چشمای قشنگت وُ دارم واست می خونم؛ این آهنگتوُ●♪♫
هر چی می خوای بگو؛ از دلِ تنگت وُ بیا به هم بگیم، دوسِت دارم●♪♫


نبینم غم وُ اشکوُ توو چشمات؛ نبینم داره می لرزه، دستات!●♪♫
نبینم ترسوُ توی نفسهات؛ ببین دوسِت دارم●♪♫
منم مثلِ تو؛ با خودم تنهام… منم؛ خسته از تمومِ دنیام●♪♫
منم سخت می گذره؛ همه شبهام…●♪♫
ببین؛ دوسِت دارم! ببین؛ دوسِت دارم!●♪♫
دوست دارم؛ وقتی که چشماتوُ می بندی! با من؛ به دردای این دنیا، می خندی…●♪♫
آروم میشم؛ بگی از غمات، دل کندی… بیا به هم بگیم؛ دوسِت دارم●♪♫
دوست دارم؛ من اون چشمای قشنگت وُ دارم واست می خونم؛ این آهنگتوُ●♪♫
هر چی می خوای بگو؛ از دلِ تنگت وُ بیا به هم بگیم، دوسِت دارم●♪♫
آره! دوسِت دارم…●♪♫







برچسب ها متن اهنگ منم خستم از تموم دنیا متن آهنگ دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی از کیمیا متن اهنگ نبینم غم و اشک و تو چشمات از کیمیا آهنگ نبینم غمو اشکو تو چشمات از کیمیا متن آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش با لینک مستقیم خیلی وقته دلم میخواد بگم دوست دارم کیمیا دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی کیمیا متن اهنگ نبینم غمو اشکو تو چشمات از کیمیا نبینم غمو اشکو تو چشمات کیمیا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو