loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ MP3 توی قلب من همیشه جاته,    دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه یه روز از من جدا شی,    دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه نباشی از حامد,  &nbs

حسین بازدید : 490 پنجشنبه 10 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ MP3 توی قلب من همیشه جاته
,    دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه یه روز از من جدا شی
,    دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه نباشی از حامد
,    دانلود اهنگ MP3 میمیرم اگه یه روز نباشی کنارم
,    دانلود آهنگ MP3 مجید یحیایی وابسته
,    دانلود اهنگ MP3 میدونی بی تو میمیرم اگه نباشی
,    دانلود آهنگ MP3 بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی
,    مجید یحیایی قدیمی
,    اهنگ MP3 اگه نباشی میمیره قلبم
,    دانلود آهنگ
,   

 

میدونی ♪ که بی تو میمیرم ♪ نباشی … !!  ♪♪
اگر ♪ با کسی دیگه ای آشنا شی … !! ♪♪
من ♪ جز تو که دیگه کسی را ندارم !! ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من ♪ جدا شی … ♪♪
تو ♪ دست های عاشق تو جون میگیره ♪ آرزوهای من !! ♪♪
واسه ♪ چشم های ناز تو میمیره تو آس ♪ چشمهای من … ♪♪
بی ♪ تو میمیرم میدونی یا نه !! ♪♪
گل من باشی می تونی یا نه … ♪♪
بی تو میمیرم میدونی ♪ که بی تو میمیرم !! ♪♪
میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی !! ♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم … ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من ♪ جدا شی !! ♪♪
میدونی ♪ که برا تو من بی قرارم … ♪♪
فکری به جز چشمهای ♪ خیست ندارم !! ♪♪
تو ♪ مثل خورشیدی میمونی واسه ی من … ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم !! ♪♪

آهنگ قدیمی میدونی که

میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … !! ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی …  !!♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم !! ♪♪
میمیرم  ♪ اگه یه روز از من جدا شی … ♪♪
میدونی که برا تو من  ♪ بی قرارم !! ♪♪
فکری ♪ به جز چشمهای خیست ندارم … ♪♪
تو مثل ♪ خورشیدی میمونی واسه ی من !! ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم … ♪♪
عاشق ♪ نبودی که ببینی چی کشیدم از این تنهایی !! ♪♪
نمیدونی تو چه سخته برام بی فردایی … ♪♪
واسه قلب من میمونی ♪ یا نه !! ♪♪
بی ♪ تو میمیرم میدونی یا نه …  ♪♪
واسه ♪ قلب من میمونی یا نه !! ♪♪
میدونی که بی تو ♪ میمیرم … ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … !! ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی … !! ♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم !! ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من جدا شی … ♪♪
میدونی که برا تو من ♪ بی قرارم !! ♪♪
فکری ♪ به جز چشمهای خیست ندارم … ♪♪
تو مثل ♪ خورشیدی میمونی واسه ی من !! ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم … ♪♪
♪♫♪♫♪♫


ورژن اصلی آهنگ :

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

ورژن ریمیکس شده آهنگ:

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

آهنگ میدونی که بی تو میمیرم نباشی







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 توی قلب من همیشه جاته دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه یه روز از من جدا شی دانلود آهنگ MP3 میمیرم اگه نباشی از حامد دانلود اهنگ MP3 میمیرم اگه یه روز نباشی کنارم دانلود آهنگ MP3 مجید یحیایی وابسته دانلود اهنگ MP3 میدونی بی تو میمیرم اگه نباشی دانلود آهنگ MP3 بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی مجید یحیایی قدیمی اهنگ MP3 اگه نباشی میمیره قلبم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو