loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 آی رفیقم کجایی صالح صالحی,    دانلود اهنگ mp3 ای رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی,    آهنگهای صالح صالحی,    اهنگ mp3 رفیق

حسین بازدید : 84 جمعه 11 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 آی رفیقم کجایی صالح صالحی
,    دانلود اهنگ mp3 ای رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی
,    آهنگهای صالح صالحی
,    اهنگ mp3 رفیق قدیمی صالح صالحی
,    آی رفیق قدیمی صالح صالحی
,    کلیپ رفیق قدیمی صالح صالحی
,    اهنگ mp3 ای رفیق قدیمی ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 رفیق قدیمی صالح صالحی
,    ای رفیق قدیمی تو ک هنوز زندگیمی
,    دانلود آهنگ

 

 

 

چتر و باران منی جان منی دل بدهی یا بکنی ♪

دل به دریا زده ام آمده ام دل به دریا بزنی ♪

رد شو از کوچه ی ما رخ بنما که بی تو بیمارم ♪

آسمان ابر شده صبر بده ، به من ای یارم ♪

بی تو بیمارم ♪

UpMusicTag دانلود آهنگ صالح صالحی رفیق قدیمی

آی رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی بگو کجا رو دنبالت بگردم ♪

آی هنوز بی وفایی آی رفیقم کجایی که بی تو کل شهرو دوره کردم ♪

آی رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی بگو کجا رو دنبالت بگردم ♪

آی هنوز بی وفایی آی رفیقم کجایی که بی تو کل شهرو دوره کردم♪

 

تو بیا راه برو حض کنمو ، ببینم باز تو رو حض کنمو ♪

تو شبام ماه بشی خیره بشم ، ناز تو قهر کنی هی بکشم ♪

بی قراره ی نفر جان من ، دل دنیا رو نبر جانه من ♪

به صدای تازه ای گوش نکن ، من قدیمی رو فراموش نکن ♪

آی رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی بگو کجا رو دنبالت بگردم ♪

آی هنوز بی وفایی آی رفیقم کجایی که بی تو کل شهرو دوره کردم ♪

آی رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی بگو کجا رو دنبالت بگردم ♪

آی هنوز بی وفایی آی رفیقم کجایی که بی تو کل شهرو دوره کردم ♪

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 آی رفیقم کجایی صالح صالحی دانلود اهنگ mp3 ای رفیق قدیمی تو که هنوز زندگیمی آهنگهای صالح صالحی اهنگ mp3 رفیق قدیمی صالح صالحی آی رفیق قدیمی صالح صالحی کلیپ رفیق قدیمی صالح صالحی اهنگ mp3 ای رفیق قدیمی ریمیکس دانلود آهنگ mp3 رفیق قدیمی صالح صالحی ای رفیق قدیمی تو ک هنوز زندگیمی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو