loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ mp3 کجایی ای غزال من,    یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من قدیمی,    دانلود آهنگ mp3 بگو کجایی بنان,    یک دم از خیال من ن

حسین بازدید : 961 جمعه 11 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 کجایی ای غزال من
,    یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من قدیمی
,    دانلود آهنگ mp3 بگو کجایی بنان
,    یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من مهران زاهدی
,    دانلود آهنگ mp3 یک دم از خیال من رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 به سوی تو بنان
,    دانلود آهنگ mp3 بگو کجایی همایون شجریان
,    یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من بنان
,    یک دم از خیال من داریوش رفیعی
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

به سوی تو؛ به شوقِ روی تو، به طرفِ کوی تو، سپیده دم آیم… ●♪♫
مگر تو را جویم؛ بگو کجایی؟ ●♪♫
نشانِ تو گه از زمین؛ گاهی از آسمان جویم… ●♪♫
ببین چه بی پروا؛ رهِ تو می پویم… بگو کجایی؟ ●♪♫
کی رود رخِ ماهت؛ از نظرم… نظرم… ●♪♫

شعر : عبدالله فاطمی
به غیرِ نامت؛ کی نامِ دگر ببرم… ●♪♫
اگر تو را جویم ؛حدیثِ دل گویم… بگو کجایی؟ ●♪♫
به دستِ تو دادم دل پریشانم؛ دگر چه خواهی؟ ●♪♫
فتاده‌ام از پا؛ بگو که از جانم دگر چه خواهی؟ ●♪♫
یک دم از خیالِ من؛ نمی روی ای غزالِ من ●♪♫


دگر چه پرسی ز حالِ من؟ ●♪♫
تا هستم من؛ اسیرِ کوی توام… در آرزوی توام… ●♪♫
اگر تو را جویم ؛حدیثِ دل گویم… بگو کجایی؟ ●♪♫
به دستِ تو دادم دل پریشانم؛ دگر چه خواهی؟ ●♪♫

ملودی : مجید وفادار
فتاده‌ام از پا؛ بگو که از جانم دگر چه خواهی؟ ●♪♫
اگر تو را جویم ؛حدیثِ دل گویم… بگو کجایی؟ ●♪♫
به سوی تو… به شوق روی تو… به طرفِ کوی تو… ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 کجایی ای غزال من یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من قدیمی دانلود آهنگ mp3 بگو کجایی بنان یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من مهران زاهدی دانلود آهنگ mp3 یک دم از خیال من رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 به سوی تو بنان دانلود آهنگ mp3 بگو کجایی همایون شجریان یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من بنان یک دم از خیال من داریوش رفیعی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو