loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ تو کجایی دکتر صابری,    متن آهنگ مسعود صابری لامصب,    متن آهنگهای مسعود صابری,    متن آهنگ مسعود صابری هم

حسین بازدید : 229 شنبه 12 بهمن 1398


,   
,    متن آهنگ تو کجایی دکتر صابری
,    متن آهنگ مسعود صابری لامصب
,    متن آهنگهای مسعود صابری
,    متن آهنگ مسعود صابری همه اینو میدونن
,    متن آهنگ مسعود صابری همه اینو میدونن که من شدم وابستت
,    متن آهنگ مسعود صابری طعم جنون ریمیکس
,    متن اهنگ طعم جنون مسعود صابری
,    آهنگ همه اینو میدونن که من شدم وابستت منو این گوشیو عکسای توی لامصب
,    متن ریمیکس آهنگ طعم جنون
,    متن آهنگ

عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده به دل دیوونه ی من اسم تو چسبیده ♫
آره من عاشقتم دست خودم نیستش که هرجا اسم تو میاد میتپه دل وایمیسته ♫
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی ♫
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام ♫
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی ♫
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام ♫

شعر و ترانه سرا : مهدی دارابی ♪
همه اینو میدونن که من شدم وابستت من و این گوشی و عکسای توئه لامصب ♫
هرکی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم ♫
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی ♫
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام ♫

آهنگسازی : هوروش باند ♪
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی ♫
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام ♫







برچسب ها متن آهنگ تو کجایی دکتر صابری متن آهنگ مسعود صابری لامصب متن آهنگهای مسعود صابری متن آهنگ مسعود صابری همه اینو میدونن متن آهنگ مسعود صابری همه اینو میدونن که من شدم وابستت متن آهنگ مسعود صابری طعم جنون ریمیکس متن اهنگ طعم جنون مسعود صابری آهنگ همه اینو میدونن که من شدم وابستت منو این گوشیو عکسای توی لامصب متن ریمیکس آهنگ طعم جنون متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو