loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ محسن یگانه بی تو چجوری با خاطراتت,    متن آهنگ محسن یگانه گریه کن,    متن اهنگ من بی تو نابودم ببین زندم ولی,  

حسین بازدید : 121 شنبه 19 بهمن 1398


,   
,    متن آهنگ محسن یگانه بی تو چجوری با خاطراتت
,    متن آهنگ محسن یگانه گریه کن
,    متن اهنگ من بی تو نابودم ببین زندم ولی
,    اهنگ من تو نبودت جز اشکو حسرت
,    آکورد آهنگ من محسن یگانه
,    متن آهنگ من محسن یگانه با لینک مستقیم
,    محسن یگانه man
,    متن اهنگ هنوزم محسن یگانه
,    متن آهنگ زندگی محسن یگانه
,    متن آهنگ
,   
,   

 

من تو نبودت، جز اشک و حسرت، جز گریه کردن کاری ندارم!…♯♫♪

بی تو نمیشه؛ بی تو نمیـخوام؛ حتّی یه روزم دَووم بیارم…♯♫♪

بـی تو چجوری با خاطراتِت؛ روزا و شب ها رو بگــذرونم؟!…♯♫♪

//گیتار، شعر، تنظیم و ملودی: محسن یگانه

خاطره هامون از خاطرِت رفت، اما هنـوزم دلتنگشونَم…♯♫♪

{ من بی تو نابودم، ببین زندم… ولی دنیایِ من مُــرده…♯♫♪

 

تو دنیایِ من بودی، ولی دوریت مَنو از پا درآورده…♯♫♪ } ۲ بار تکرار شود

میترسم از این فکــری که پر شد، از این سکوت و تنهایی و دَرد…♯♫♪

کاش بعدِ یک عمر، عادت به این درد… این زخمِ کهـنه، سَر وا نمیکرد…♯♫♪

//میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

این کوله بارِ تنهــاییا که سنگینی کرده، باز رویِ شونَم…♯♫♪

باز با خیالِت تا وقتی زندم، رو دوشِ خستم، هِی میکــشونَم…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ من

۳۳۱۷۳۷۵

۳۳۱۷۳۷۶

۳۳۱۷۳۷۷

۳۳۱۷۳۷۸

ارسال به شماره ۷۵۷۵ برای فعالسازی







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه بی تو چجوری با خاطراتت متن آهنگ محسن یگانه گریه کن متن اهنگ من بی تو نابودم ببین زندم ولی اهنگ من تو نبودت جز اشکو حسرت آکورد آهنگ من محسن یگانه متن آهنگ من محسن یگانه با لینک مستقیم محسن یگانه man متن اهنگ هنوزم محسن یگانه متن آهنگ زندگی محسن یگانه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو