loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه,    متن اهنگ نگفت به فکر فرصتی دوبارست,    متن اهنگ ثانیه ها محسن یگانه,    محسن یگانه خی

حسین بازدید : 138 شنبه 26 بهمن 1398


,    متن اهنگ محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه
,    متن اهنگ نگفت به فکر فرصتی دوبارست
,    متن اهنگ ثانیه ها محسن یگانه
,    محسن یگانه خیال
,    آهنگ نفرین محسن یگانه
,    ولی واسه خودم خدایی دارم
,    آهنگ های قدیمی محسن یگانه
,    قدیمی ترین اهنگ محسن یگانه
,    متن آهنگ مادر محسن یگانه
,    متن آهنگ
,   

خیال کردم… یه عُـمر؛ با من میمونه…♯♫♪

گمون کردم… واسم یه هم زبــونه…♯♫♪

نگفـته بود!!! پِیِ یه عشقِ دیگه است…♯♫♪

تا تحقیر بشمُ… دل بســــوزونه…♯♫♪

♪ موزیک و شعر: محسن یگانه

نگفـت!!! به فکرِ فرصتیِ دوباره ست…♯♫♪

برایِ دل بریدن، فکرِ چاره ســـت…♯♫♪

نگفت!! به فکـرِ تحقـیرِ نگامو…♯♫♪

شکسـتنِ غروری، پاره پاره ست!!!…♯♫♪

 

حالا به مرگِ من؛ راضـی نمیشه…♯♫♪

میخواد جوووون بِکنــم، واسش همیشه…♯♫♪

به اون ظالم بگین: نفـرینِ این دل…♯♫♪

تا زنده ام… به راهِ زندگیشـه…♯♫♪

درسته… کولی و بی کس و کــارم…♯♫♪

ولی واسـه خودم!! خدایی دارم…♯♫♪

برایِ دیدنِ روزِ عَـذابت…♯♫♪

دارم ثانیه ها رو میشــمارم…♯♫♪

خـیال کردم… یه عمر؛ با من میمونه…♯♫♪

گمون کردم… واســم یه هم زبونه………….…♯♫♪







برچسب ها متن اهنگ محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه متن اهنگ نگفت به فکر فرصتی دوبارست متن اهنگ ثانیه ها محسن یگانه محسن یگانه خیال آهنگ نفرین محسن یگانه ولی واسه خودم خدایی دارم آهنگ های قدیمی محسن یگانه قدیمی ترین اهنگ محسن یگانه متن آهنگ مادر محسن یگانه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو