loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ میدونم هرچی دل شکستس حرمه,    دانلود کلیپ میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه,    کلیپ پاتوق هرچی دل شکستس حرمه,    فیلم میدونم

حسین بازدید : 69 جمعه 02 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ میدونم هرچی دل شکستس حرمه
,    دانلود کلیپ میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    کلیپ پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    فیلم میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    اپارات میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    دانلود فیلم میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    موزیک ویدیو میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    دانلود کلیپ برفی میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    کلیپ آهنگ میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه
,    دانلود آهنگ
,   

 

حسرتِ دیدنِ گنبدِ طلا؛ حرمت… داره مثلِ بغضی کهنه؛ به دلم چنگ میزنه●♪♫
اونقد از تو دور شدم؛ که این روزا حس می کنم…●♪♫
غمِ غربتِ یه دنیا؛ روی شونه ی منه●♪♫

شعر : محمد ساسانی
اونقد از تو دور شدم؛ که این روزا حس می کنم…●♪♫
همه ی جهان؛ فقط قدِ یه زندونه برام… من که عمریه؛ هواییه یه بار دیدنتم!●♪♫


بگو پس کی نوبتِ من میشه؛ پا بوست بیام؟●♪♫
می دونم پاتوقِ هر چی دلشکسته اس؛ حرمه…●♪♫

ملودی : مهدی افشار
هر کی از غربتِ این زمونه؛ خسته اس، حرمه…●♪♫
هر کی از دنیا بریده این روزا؛ سمتِ توئه●♪♫
هر کی؛ هر چی که دره به روش بسته اس، حرمه…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ میدونم هرچی دل شکستس حرمه دانلود کلیپ میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه کلیپ پاتوق هرچی دل شکستس حرمه فیلم میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه اپارات میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه دانلود فیلم میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه موزیک ویدیو میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه دانلود کلیپ برفی میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه کلیپ آهنگ میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو