loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود اهنگ قدیمی امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود ریمیکس امیر عظیمی با نام یار تویی X تکست آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X دان

حسین بازدید : 108 یکشنبه 04 اسفند 1398
X دانلود آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود اهنگ قدیمی امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود ریمیکس امیر عظیمی با نام یار تویی X تکست آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ بیکلام امیر عظیمی با نام یار تویی X کد پیشواز آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X کد آهنگ پیشواز امیر عظیمی با نام یار تویی X کد پیشواز ایرانسل امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ X متن آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی X امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ محلی X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی با نام یار تویی با لینک مستقیم X Download music X دانلود آهنگ جدید X کد پیشواز همراه اول امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ زیبای امیر عظیمی با نام یار تویی X دانلود آهنگ mp3 امیر عظیمی با نام یار تویی

 

متن آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی

 

ماه تویی یار تویی دلبر و دلخواه تویی
راز تویی ناز تویی محرم من باز تویی
ابر منم صبر منم همسفر جبر منم
پیر منم شیر منم زنده به تقدیر منم
آه من عاشق شده ام عاشق یاری که نگو
روز و شبم پر شده از قول و قراری که نگو
گرم شده دست و دلم باز به کاری که نگو
پشت زمستان دلم هست بهاری که نگو

 

حرف تویی صرف تویی صاف تر از برف تویی
ناب تویی خواب تویی روشنی آب تویی
رنگ منم سنگ منم این همه دلتنگ منم
هست منم مست منم داده دل از دست منم
آه من عاشق شده ام عاشق یاری که نگو
روز و شبم پر شده از قول و قراری که نگو
گرم شده دست و دلم باز به کاری که نگو
پشت زمستان دلم هست بهاری که نگو

 

آه من عاشق شده ام عاشق یاری که نگو
روز و شبم پر شده از قول و قراری که نگو
گرم شده دست و دلم باز به کاری که نگو
پشت زمستان دلم هست بهاری که نگو

 







برچسب ها دانلود آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود اهنگ قدیمی امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود ریمیکس امیر عظیمی با نام یار تویی تکست آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ بیکلام امیر عظیمی با نام یار تویی کد پیشواز آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی کد آهنگ پیشواز امیر عظیمی با نام یار تویی کد پیشواز ایرانسل امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ متن آهنگ امیر عظیمی با نام یار تویی امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ محلی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی با نام یار تویی با لینک مستقیم Download music دانلود آهنگ جدید کد پیشواز همراه اول امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ زیبای امیر عظیمی با نام یار تویی دانلود آهنگ mp3 امیر عظیمی با نام یار تویی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو