loading...

ام پی تری فول

    X دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ mp3 عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود ریمیکس عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ بیکلام

حسین بازدید : 84 یکشنبه 04 اسفند 1398


 

 

X دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ mp3 عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود ریمیکس عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ بیکلام عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ X دانلود اهنگ قدیمی عماد طالب زاده واست میره دلم X کد پیشواز همراه اول عماد طالب زاده واست میره دلم X کد پیشواز ایرانسل عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ محلی X متن آهنگ X Download music X کد پیشواز آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم X تکست آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم X عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم X کد آهنگ پیشواز عماد طالب زاده واست میره دلم X متن آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ زیبای عماد طالب زاده واست میره دلم X دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده واست میره دلم با لینک مستقیم

متن آهنگ عماد طالب زاده با نام واست میره دلم

 

جای تو گوشه دل منه از تو دوره دست همه هرچی آدمه
با چشات میریزی شهرو بهم تو کاری کردی با دلم انقد عاشقم
تو منو دیوونه کردی شیرین تر از عشقت چه دردی
کارته دیوونه کردن که همه دورت بگردن
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هوام

 

دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هوام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم

 

کیه مث تو بشه واسم تو که بهترینی
تو که هرجوری باشی بازم به دلم میشینی
یه جوری میبری دل از من که نتونه کسی
واسه این دل عاشق من تو یه دونه بسی
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هوام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم
با چشات زل بزن توی چشام دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هوام
دیوونتم میدونی خودتم من که عاشقتم مث پروانه دورتم

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ mp3 عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود ریمیکس عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ بیکلام عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ دانلود اهنگ قدیمی عماد طالب زاده واست میره دلم کد پیشواز همراه اول عماد طالب زاده واست میره دلم کد پیشواز ایرانسل عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد پیشواز آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم تکست آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم کد آهنگ پیشواز عماد طالب زاده واست میره دلم متن آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ زیبای عماد طالب زاده واست میره دلم دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده واست میره دلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو