loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ من از لحظه ی قبل عاشق ترم آهنگ من میترسم از شادمهر عقیلی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید   متن آهنگ: من از لحظه ی قبل عاشق ترم تو از لحظه ی قبل زیباتری 

حسین بازدید : 525 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ من از لحظه ی قبل عاشق ترم

آهنگ من میترسم از شادمهر عقیلی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

متن آهنگ:

من از لحظه ی قبل عاشق ترم

تو از لحظه ی قبل زیباتری

 

نگاه کن هرجایی میری داری

دل یه شهرو همرات میبری

تو این دنیای محدود با نگات

منو تا بی نهایت میبری

کی میتونه شبیه تو بشه

تو حتی از خودت زیباتری

من میترسم که یه روز بیدار شم

ببینم این روزا تنها یه خواب بودن

من میترسم ندونی این روزا

قبل تو دلگیر و واسم عذاب بودن

صدام که میزنی حس میکنم

که اسمم با تو زیبا تر شده

تمام شک من به معجزه

با تو محکم تر از باور شده

تو این دنیای محدود با نگات

منو تا بی نهایت میبری

کی میتونه شبیه تو بشه

تو حتی از خودت زیباتری

من میترسم که یه روز بیدار شم

ببینم این روزا تنها یه خواب بودن

من میترسم ندونی این روزا

قبل تو دلگیر و واسم عذاب بودن

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:8.08مگابايت

 

 

 

 

 







برچسب ها من از لحظه ی قبل عاشق ترم دانلود آهنگ من از لحظه ی قبل عاشق ترم آهنگ من از لحظه ی قبل عاشق ترم تو از لحظه ی قبل زیباتری دانلود آهنگ تو از لحظه ی قبل زیباتری آهنگ تو از لحظه ی قبل زیباتری نگاه کن هرجایی میری داری دانلود آهنگ نگاه کن هرجایی میری داری دانلود آهنگ دل یه شهرو همرات میبری دانلود آهنگ تو این دنیای محدود با نگات آهنگ تو این دنیای محدود با نگات کی میتونه شبیه تو بشه دانلود آهنگ کی میتونه شبیه تو بشه آهنگ کی میتونه شبیه تو بشه تو حتی از خودت زیباتری دانلود آهنگ تو حتی از خودت زیباتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو