loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود ساسی مانکن برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: خب میگفتم بهت دوستات چی گفتن بهت من که رفتم دیدی تنهات گذاشتنو پیشت نم

حسین بازدید : 167 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگ حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود ساسی مانکن

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

خب میگفتم بهت دوستات چی گفتن بهت

من که رفتم دیدی تنهات گذاشتنو پیشت نموندن

چی گفتم بهت

 

حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود

چند روز پیش تولدم بود ولی اصلا یادت نبود

شبی نیست که این دل لعنتی تکساتو تا دم صبح نخونه

بیا گوش بده کل شهر داره چیا میگن دربارمون هی

با توام بسته یعنی نشدی واقعا خسته

این چه کاریه این چه حالیه شدم یه دیوونه که هر دقیقه مسته

زیر بارون دل بستم زیر همون بارون دل کندم

چقدر آسون ول کرد رفت

من همه تهرانو متر کردم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:7.02مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود آهنگ حالا دیگه از شب زنده داری شده زیر این چشما کبود دانلود آهنگ زیر بارون دل بستم زیر همون بارون دل کندم آهنگ زیر بارون دل بستم زیر همون بارون دل کندم زیر بارون دل بستم زیر همون بارون دل کندم دانلود آهنگ من همه تهرانو متر کردم آهنگ من همه تهرانو متر کردم دانلود آهنگ من همه تهرانو متر کردم ساسی مانکن دانلود آهنگ خب میگفتم بهت دوستات چی گفتن بهت آهنگ خب میگفتم بهت دوستات چی گفتن بهت دانلود آهنگ چند روز پیش تولدم بود ولی اصلا یادت نبود چند روز پیش تولدم بود ولی اصلا یادت نبود آهنگ چند روز پیش تولدم بود ولی اصلا یادت نبود شبی نیست که این دل لعنتی تکساتو تا دم صبح نخونه دانلود آهنگ شبی نیست که این دل لعنتی تکساتو تا دم صبح نخونه با توام بسته یعنی نشدی واقعا خسته دانلود آهنگ با توام بسته یعنی نشدی واقعا خسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو