loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ناصر مسعودی من عاشق دیوانه ام,    اهنگ هایده من عاشق دیوانه ام,    ترانه دیوانه ام دیوانه ام,    دانلود اهنگ هایده من عاشق

حسین بازدید : 8489 چهارشنبه 07 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ ناصر مسعودی من عاشق دیوانه ام
,    اهنگ هایده من عاشق دیوانه ام
,    ترانه دیوانه ام دیوانه ام
,    دانلود اهنگ هایده من عاشق دیوانه ام از خویشتن بیگانه ام
,    آیید و زنجیرم کنید
,    برگ سبز ناصر مسعودی
,    آوازهای ناصر مسعودی
,    ترانه های فارسی ناصر مسعودی
,    ترانه های صوتی ناصر مسعودی
,    Naser masoudi
,   

من عاشقم دیوانه‌ام،  از خویشتن بیگانه‌ام
او شمع و من پروانه‌ام، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام
آیید و زنجیرم کنید، با عقل تدبیرم کنید
وز عشق او سیرم کنید، دیوانهام، دیوانه‌ام
نی نی خطا گفتم خطا، بگذار تا سوزد مرا
پا تا به سر، سر تا به پا، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام
ایـن سینه‌ی پر سوز من، وین اشک شب افروز من
آن شام من، این روز من، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام
افروختم، افروختم، آتش گرفتم سوختم
تا عاشقی آموختم، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام
آسیمه سر، آسیمه دل، پای خرد مانده به گل
عقل از تمنایش خجل، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام
آوخ که شب نزدیک شد، راه طلب تاریک شد
تاریک ره باریک شد، دیوانه‌ام، دیوانه‌ام

 

دانلود از مدیافایر

دانلود با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ ناصر مسعودی من عاشق دیوانه ام اهنگ هایده من عاشق دیوانه ام ترانه دیوانه ام دیوانه ام دانلود اهنگ هایده من عاشق دیوانه ام از خویشتن بیگانه ام آیید و زنجیرم کنید برگ سبز ناصر مسعودی آوازهای ناصر مسعودی ترانه های فارسی ناصر مسعودی ترانه های صوتی ناصر مسعودی Naser masoudi
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو