loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ محسن جلیل آزاد هرجا برم یارم,    دانلود اهنگ های محسن جلیل ازاد,    دانلود آهنگ سوگل محسن جلیل آزاد,    اهنگ سوگل محسن جلیل

حسین بازدید : 96 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ محسن جلیل آزاد هرجا برم یارم
,    دانلود اهنگ های محسن جلیل ازاد
,    دانلود آهنگ سوگل محسن جلیل آزاد
,    اهنگ سوگل محسن جلیل ازاد
,    دانلود رایگان آلبوم باد شمال محسن جلیل آزاد
,    دانلود رایگان فول البوم محسن جلیل ازاد
,    لری محسن جلیل ازاد
,    دانلود اهنگ برادر محسن جلیل ازاد
,    دانلود آهنگ داینی از محسن جلیل آزاد
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

هرجا برم یارم یاد تو وا بامه

مندیرت ایمهنم من وار غم جامه

مندیرت ایمهنم من وار غم جامه

پاییزله کم کم بارون گره نم نم

آهنگ دلم خینه محسن جلیل آزاد

چی چاره ی سعی مندوم بواره غم

چی چاره ی سعی مندوم بواره غم ..

دیر ازتو که ایووم روزم شبه تاره

دوره یکی گردیم چی مه و آزاه

هرجا برم یارم یاد تو وا بامه

مندیرت ایمهنم من وار غم جامه

مندیرت ایمهنم من وار غم جامه

پاییزله کم کم بارون گره نم نم

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ محسن جلیل آزاد هرجا برم یارم دانلود اهنگ های محسن جلیل ازاد دانلود آهنگ سوگل محسن جلیل آزاد اهنگ سوگل محسن جلیل ازاد دانلود رایگان آلبوم باد شمال محسن جلیل آزاد دانلود رایگان فول البوم محسن جلیل ازاد لری محسن جلیل ازاد دانلود اهنگ برادر محسن جلیل ازاد دانلود آهنگ داینی از محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو