loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم  دانلود آهنگ غمت نباشه از مهراد جم برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم: ❤دلم میخواد با تو یه جای

حسین بازدید : 200 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم 

دانلود آهنگ غمت نباشه از مهراد جم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم:

دلم میخواد با تو یه جای دورو که 
نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که
عشق میون ما رو

 


اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من
دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد
نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد ...
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.24مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم دانلود آهنگ کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم آهنگ کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم دانلود آهنگ غمت نباشه از مهراد جم آهنگ غمت نباشه از مهراد جم چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی دانلود آهنگ چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم آهنگ انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم دانلود آهنگ انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه دانلود آهنگ یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم ریمیکس غمت نباشه مهراد جم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو