loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ میرم خوابشو دیدم من این جدایی رو به جون خریدم برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ عشق مجازی : میرم خوابشو دیدم من این جدایی رو به جون خریدم بی رحم دارم تنهایی

حسین بازدید : 124 چهارشنبه 14 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ میرم خوابشو دیدم من این جدایی رو به جون خریدم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ عشق مجازی :

میرم خوابشو دیدم من این جدایی رو به جون خریدم

بی رحم دارم تنهایی میرم

تو هم بازی نکن با عشق نتیجشو دیدم

 

 

آهای عشق مجازی دیگه منو نداری

چقدر گرفتی آخه عشق منو ببازی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:4.23مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ میرم خوابشو دیدم من این جدایی رو به جون خریدم دانلود آهنگ میرم خوابشو دیدم احمد سلو دانلود آهنگ من این جدایی رو به جون خریدم آهنگ من این جدایی رو به جون خریدم احمد سلو بی رحم دارم تنهایی میرم دانلود آهنگ بی رحم دارم تنهایی میرم آهنگ بی رحم دارم تنهایی میرم آهنگ بی رحم دارم تنهایی میرم احمد سلو دانلود آهنگ تو هم بازی نکن با عشق نتیجشو دیدم آهنگ تو هم بازی نکن با عشق نتیجشو دیدم دانلود آهنگ آهای عشق مجازی دیگه منو نداری آهنگ آهای عشق مجازی دیگه منو نداری آهنگ آهای عشق مجازی دیگه منو نداری احمد سلو دانلود آهنگ چقدر گرفتی آخه عشق منو ببازی آهنگ چقدر گرفتی آخه عشق منو ببازی آهنگ چقدر گرفتی آخه عشق منو ببازی احمد سلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو