loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : ❤دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری❤ بگو تو هم مثل من از این

حسین بازدید : 327 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری

بگو تو هم مثل من از این زمونه خسته ای طاقت نداری

دوباره یادم میاد بی بهونه رفتی قلبم آتیش میگیره

حالا چی شده میگی بیا برگرد داره دلم میمیره

 

همه ی حرفای تو داره توی گوشم میپیچه برگرد

خوده تو میدونی که بدون تو نمیشه جتی یه لحظه سر کرد

دیدی فایده نداشت تو رفتی اما عشقمو فراموش نکردی

برو پیش همون که بدون من باهاش یه عمر زندگی کردی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:8.07مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری آهنگ دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری دوباره خاطره هات منو کشونده به مرز گریه و زاری بگو تو هم مثل من از این زمونه خسته ای طاقت نداری دانلود آهنگ بگو تو هم مثل من از این زمونه خسته ای طاقت نداری دوباره یادم میاد بی بهونه رفتی قلبم آتیش میگیره آهنگ دوباره یادم میاد بی بهونه رفتی قلبم آتیش میگیره دانلود آهنگ دوباره یادم میاد بی بهونه رفتی قلبم آتیش میگیره حالا چی شده میگی بیا برگرد داره دلم میمیره دانلود آهنگ حالا چی شده میگی بیا برگرد داره دلم میمیره آهنگ حالا چی شده میگی بیا برگرد داره دلم میمیره آهنگ همه ی حرفای تو داره توی گوشم میپیچه برگرد دانلود آهنگ همه ی حرفای تو داره توی گوشم میپیچه برگرد خوده تو میدونی که بدون تو نمیشه جتی یه لحظه سر کرد دانلود آهنگ خوده تو میدونی که بدون تو نمیشه جتی یه لحظه سر کرد آهنگ خوده تو میدونی که بدون تو نمیشه جتی یه لحظه سر کرد دانلود آهنگ دیدی فایده نداشت تو رفتی اما عشقمو فراموش نکردی آهنگ برو پیش همون که بدون من باهاش یه عمر زندگی کردی دانلود آهنگ برو پیش همون که بدون من باهاش یه عمر زندگی کردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو