loading...

ام پی تری فول

    دانلود آهنگ دلگیرم شده از دل فراری دوتا چشمونم خدایا برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی از وب سایت پاپ ماو: ❤دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا❤

حسین بازدید : 98 چهارشنبه 14 اسفند 1398

 

 

دانلود آهنگ دلگیرم شده از دل فراری دوتا چشمونم خدایا

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی از وب سایت پاپ ماو:

دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا

میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا

درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا

زندانیم زندانی دستان روزگارم

تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم

تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم

 

 

میسوزم از این دنیای بی رحم و پر از کینه خدا جان

هر روزم جوانی پیر میبینم در آینه خدا جان

قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان

زندانیم زندانی دستان روزگارم

تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم

تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:2.44مگابايت

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا آهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا دانلود آهنگ میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا دانلود آهنگ درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا آهنگ درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم دانلود آهنگ تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم آهنگ تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان دانلود آهنگ قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان آهنگ قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم دانلود آهنگ تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم آهنگ تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو