loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ ادم باش از علی صدیقی,    علی صدیقی حال دلم,    علی صدیقی قلب من,    متن آهنگ علی صدیقی با عشق,  

حسین بازدید : 141 پنجشنبه 15 اسفند 1398



,   
,    متن اهنگ ادم باش از علی صدیقی
,    علی صدیقی حال دلم
,    علی صدیقی قلب من
,    متن آهنگ علی صدیقی با عشق
,    اهنگ علی صدیقی یادگاری
,    اهنگ علی صدیقی وابستگی
,    متن آهنگ آدم باش مجید خراطها
,    آهنگ علی صدیقی حال دلم
,    متن اهنگ ادم باش از علیرضا مهدوی
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ علی صدیقی آدم باش
اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
آروم بگیر تا دلم آروم بشه
تا دلم داغون بشه داغون میشم
دیوونه شو مث من دیوونگی کن
با دل من زندگی کن آروم میشم

اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش

به یادت بیار تموم خاطراتو یادت بیار
گذشته های خوبو یادت بیار روزی رو که دیدمت یادت میاد
چی یادم بیاد از اینکه سوختم و ساختم زیاد
تموم زندگیمو ریختم به پات اینا رو یادت میاد
چشات میترسونه این قلب دیوونه رو
صدات میلرزونه دل منو
چشات میترسونه این قلب دیوونه رو
صدات میلرزونه دل منو

اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
آروم بگیر تا دلم آروم بشه







برچسب ها متن اهنگ ادم باش از علی صدیقی علی صدیقی حال دلم علی صدیقی قلب من متن آهنگ علی صدیقی با عشق اهنگ علی صدیقی یادگاری اهنگ علی صدیقی وابستگی متن آهنگ آدم باش مجید خراطها آهنگ علی صدیقی حال دلم متن اهنگ ادم باش از علیرضا مهدوی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو