loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ منو ببخش اگه بدم باهات,    منو ببخش اگه بدم بات اگه بدیاتو زدم جار,    منو ببخش اگه رنجوندمت بغض کردی داد زدم ترسوندمت,   

حسین بازدید : 890 جمعه 16 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ منو ببخش اگه بدم باهات
,    منو ببخش اگه بدم بات اگه بدیاتو زدم جار
,    منو ببخش اگه رنجوندمت بغض کردی داد زدم ترسوندمت
,    دانلود اهنگ منو ببخش اگه بهت بد کردم
,    اهنگ منو ببخش اگه همیشه بهت بد کردم اگه زنگ زدی گوشیو روت قطع کردم
,    دانلود اهنگ شهرام ای اس منو ببخش
,    دانلود اهنگ منو ببخش اگه همیشه بهت بد کردم
,    دانلود آهنگ ببخش سیاوش قمیشی
,    دانلود اهنگ ببخش عرفان کالبد
,    دانلود آهنگ

 

 

 

 

متن آهنگ جدید پاپریکا ببخش

ببخش منو اگر بدم ببخش منو که جا زدم
ولی باورت نشه که دوست ندارمت نگو که نمیبخشمت اشتباه کردم
میره دل برات میمیره واسه خنده هات ایندفعه می مونم باهات اگه برگردم

ببخش اگر دوباره شب تولد تو کنار تو نبودم

ببخش منو اگر ندیدم اشکو تو چشات ببخش منو خجالتم نده با گریه هات
ببخش منو ندیدنه تو مرگه واسه من بازم بذار بگیره عطر تو لباس من

شعر آهنگ جدید پاپریکا ببخش

ببخش اگر یه مدت غریبه جاتو پر کرد خودت میدونی هیچکس شبیه تو نمیشه منو ببخشو برگرد
ببخش اگر که عشقت جدا شد از وجودم ببخش اگر دوباره شب تولد تو کنار تو نبودم

ببخش منو اگر بدم ببخش منو که جا زدم

ببخش منو اگر ندیدم اشکو تو چشات ببخش منو خجالتم نده با گریه هات
ببخش منو ندیدن تو مرگه واسه من بازم بذار بگیره عطر تو لباس من







برچسب ها دانلود اهنگ منو ببخش اگه بدم باهات منو ببخش اگه بدم بات اگه بدیاتو زدم جار منو ببخش اگه رنجوندمت بغض کردی داد زدم ترسوندمت دانلود اهنگ منو ببخش اگه بهت بد کردم اهنگ منو ببخش اگه همیشه بهت بد کردم اگه زنگ زدی گوشیو روت قطع کردم دانلود اهنگ شهرام ای اس منو ببخش دانلود اهنگ منو ببخش اگه همیشه بهت بد کردم دانلود آهنگ ببخش سیاوش قمیشی دانلود اهنگ ببخش عرفان کالبد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو