loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ تاجیکی ساعت چهار دل بیقرار,    دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار,    دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار بیا تو یار, &n

حسین بازدید : 297 شنبه 17 اسفند 1398

,    دانلود اهنگ تاجیکی ساعت چهار دل بیقرار
,    دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار
,    دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار بیا تو یار
,    دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار بیا تو یار
,    دانلود اهنگ افغانی دروغ نگو ساعت چهار
,    دانلود اهنگ دروغ نگو ساعت چهار دل بی قرار
,    دانلود اهنگ افغانی ساعت چهار دل بی قرار
,    دانلود اهنگ افغانی عاشق زار دروغ نگو ساعت چهار
,    دانلود اهنگ افغانی ساعت ۴ دل بی قرار
,    دانلود آهنگ
,   

 

♬♩ من به تو یار ♮♯
♬♩ راستشو بگو ♮♯
♬♩ عاشق زار ♮♯
♬♩ دروغ نگو ♮♯
♬♩ ساعت چهار ♮♯
♬♩ دل بیقرار ♮♯
♬♩ من انتظار ♮♯
♬♩ بیا تو یار ♮♯
♬♩ ای جیگرم ♮♯
♬♩ لبیه جان ♮♯
♬♩ ای عسلم ♮♯
♬♩ با من بمان ♮♯
♬♩ دوست میداروم ♮♯
♬♩ باور نداروم ♮♯
♬♩ بال و پرم ♮♯
♬♩ بیا کناروم ♮♯
♬♩ بیا دستتو بده به دستم ♮♯
♬♩ جان شیرین عاشق تو من هستم ♮♯
♬♩ میخوام امشب با تو برقصوم ♮♯
♬♩ میدانی از عشق تو من مستم ♮♯
♬♩ منو تو ای بچه کردی دیوانه ♮♯
♬♩ بیا آخه بشنو نکن بهانه ♮♯
♬♩ گفتی آخه دوست میداروم تو را ♮♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ تاجیکی ساعت چهار دل بیقرار دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار من انتظار بیا تو یار دانلود اهنگ ساعت چهار دل بیقرار بیا تو یار دانلود اهنگ افغانی دروغ نگو ساعت چهار دانلود اهنگ دروغ نگو ساعت چهار دل بی قرار دانلود اهنگ افغانی ساعت چهار دل بی قرار دانلود اهنگ افغانی عاشق زار دروغ نگو ساعت چهار دانلود اهنگ افغانی ساعت ۴ دل بی قرار دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو