loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ تنگ غروب حسین عامری,    اهنگ حسین عامری,    اهنگ های حسین عامری,    دانلود اهنگ حسین عامری,  &nb

حسین بازدید : 98 یکشنبه 18 اسفند 1398


,   
,    متن اهنگ تنگ غروب حسین عامری
,    اهنگ حسین عامری
,    اهنگ های حسین عامری
,    دانلود اهنگ حسین عامری
,    اهنگ حسین عامری جدید
,    دانلود اهنگ های حسین عامری
,    اهنگ غروب سرد لعنتی اتیش کشید به زندگیم
,    خیلی دلم گرفته که نموندی تو کنار من
,    حسین عامری تنهایی
,    متن اهنگ
,   

متن آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری

تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات

چه ساد پاک کرده منو از دفتر خاطره هات

خیلی دلم گرفته که نمردی تو کنار من

حتی تو اسمونمون ستاره ای برای من

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی

دانلود آهنگ حسین عامری تنگ غروب دل من از تهران دانلود

خیلی بدی کردی به من بدون که یادم نمیره

این کاری که تو کردی از خاطر آدم نمیره

تو همه فکر منی چرا میری دل میکنی

از همه خاطره ها داری منو خط میزنی

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگی

اشکامو جاری کرده روی دفتر همیشگی







برچسب ها متن اهنگ تنگ غروب حسین عامری اهنگ حسین عامری اهنگ های حسین عامری دانلود اهنگ حسین عامری اهنگ حسین عامری جدید دانلود اهنگ های حسین عامری اهنگ غروب سرد لعنتی اتیش کشید به زندگیم خیلی دلم گرفته که نموندی تو کنار من حسین عامری تنهایی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو